Opinia użytkownika: Gabriela_109
Dotycząca firmy: Majster
Treść opinii: Będąc na zakupach w tym sklepie, odczułam na własnej skórze niekompetencję pracowników, którzy nie potrafili odnaleźć towaru znajdującego się na danym dziale oraz odpowiedzieć na moje pytania. Muszę zaznaczyć, że nawet jeśli znalazłam już kogoś, kto był w stanie mi pomóc, okazywało się, że produkt, który jest mi potrzebny jest ''bezcenny'' (nie posiadał kodu lub tzw. cenówki). Po naprawdę długich poszukiwaniach potrzebnego mi towaru, zdecydowałam się jeszcze na zakup mebli łazienkowych, ale pracownik szybko odwiódł mnie od tego pomysłu, mówiąc, że niezależnie od kwoty i ciężaru zakupów robionych w ich sklepie, transport jest płatny. Totalnie mnie to zaskoczyło, jednak postanowiłam zapytać kierownika o zdanie. Jak już podszedł do punktu obsługi klienta, co zajęło mu dobre 15 minut, potwierdził wersję swojego pracownika i powiedział, że nie ma możliwości dostarczyć mi towarów, których cena przekraczała 3000 zł..Wyszłam z tego sklepu niezadowolona i wręcz wściekła i mogę zapewnić, że już nigdy się tam nie pojawię.