Jestem obecną klientką banku i jestem bardzo zadowolnona z obsługi przez doradcę banku bgż, pracownik bardzo kompetentny. Potrafiący jasno wyjaśnić zasady przydzielanego kredytu i odpowiadać na każde zadane pytanie w sposób zrozumiały. Porównując doradców innych banków jestem mile zaskoczona obsługą.
Witam,Kilkakrotnie dzwoniąc do BOK nie otrzymałam jasnych, klarownych informacji dot. proponowanych ofert bądź wyjaśnień do faktur. Zdażyły się również takie sytuacje, że konsultanci non-stop dzwonią z nowymi ofertami, po których klient akceptuje nową ofertę a oni włączają tą usługę po 2 miesiącach tak samo jest z wyłączaniem np: internetu, musiałam dzwonić dwa razy i przypominać o wyłączeniu usług bądź o włączeniu wynegocjowanych ofert przy przedłużaniu umów abonamentowych. Taka sama sytuacja dzieje się w salonach brak kompetentnych przedstawicieli.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.