W trakcie wyboru ubezpieczenie zdrowotnego dominował kontakt telefoniczny - nie musiałam tracić czas na zbędne dojeżdżanie do placówki. Pracownik doradził mi najkorzystniejszą dla mnie i dla mojego portfela opcję. Niemniej jednak detale usługi medycznej nie zostały dokładnie omówione - dostałam wykaz poszczególnych ofert z cennikiem. Personel bardzo miły i rzeczowy. Oferta dość ciekawa i konkurencyjna, zdecydowałam się na placówkę medyczną Lux Med zasugerowaną mi przez pracownika. Już po paru dniach od podjęcia decyzji o korzystaniu z usługi, mogłam umówić się na pierwszą wizytę u lekarza - formalności zostały ograniczone do niezbędnego minimum.
Sklep posprzątany. Brak towrów, które lubię na półkach. Świetna oferta na nowy rok szkolny - szczególnie 3funkcyjne urządzenie HP. Obsługa mówi dzień dobry i do widzenia i na tym wszystko. Niemniej jednak bardzo szybko i sprwanie obsługuje klientów. Polskie towary i niesamowicie nieskie ceny,a dodatkowo wysoka jakość wielu produktów zachęcają do kupowania w Biedronce.
Personel przy kasie zawsze mówi dzien dobry, ale sie nie usmiecha. Niemniej jednak sprawia wrazenie dosc profesjonalne. Ladnie ubrani i zadbani. Ich wyglad zacheca do zakupow. Jedna kasa otwart - w momencie kiedy sa przeceny trzeba dlugo czekac. Brak pytan typu "czy moge w czyms pomoc" - zapewne jste to zwiazane z duza iloscia osob w sklepie. W przymierzalni zastalam ubrania pozostawione przez niezdecydowanych na zakup klientow. Na sali z wiszaków spadlo pare ubran. Ceny po znizce sa rewelacyjne - dlatego tez zapewne wroce tam w przyszlym tygodniu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.