Tego dnia udałam się do salonu Play w celu dodatkowych pytań związanych z telefonem. Parę dni temu, przeniosłam numer do tej sieci. Zostałam wtedy miło odsłużona. Obydwie panie były dobrze ubrane w stroje wymagane przez ta firmę. Pani bardzo dokładnie mi wytłumaczyła co i jak będzie siedziało podczas przeniesienia. Dodatkowo wypisała mi mnóstwo informacji na oddzielnej kartce. 14go wróciłam ponieważ miałam problem z telefonem. Druga z pań od razu się mną zajęła i pomogła w ustawieniu funkcji telefonu. Poinformowała mnie że zawsze mogę przyjśc i ponownie wszystko mi wytłumaczą
Tego dnia nie było żadnej kolejki. Byłam pozytywnie rozczarowana, gdyż na ogół przed pokojem stoją tłumy. Weszłam do pokoju i byłam jedyną interesantką. Pani która mnie zaprosiła była miła i kompetentna. PO zapoznaniu się z moją sprawą, zaprowadziła mnie do innego pokoju gdzie przekazała teczkę innej pani. Ta pani również była miła, poinformowała mnie o wszystkim o czym powinnam wiedzieć.
Udałam się do Banku PKO BP w celu wpłaty pieniędzy na konto. Obsługiwane były 3 kasy.kolejka była długa, wszystko bardzo wolno szło. Jedna z pań kasjerek w czasie obsługi klienta odebrała prywatny telefon i rozmawiała przez chwilkę. Kasjerka do której podeszłam była miła, kompetentna. Dość szybko mnie obsłużyła. Nie lubię chodzić do tego banku, przez bardzo długie kolejki w których trzeba tracić mnóstwo czasu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.