Opinie użytkownika (5)

Wczoraj po południu...
Wczoraj po południu postanowiłam po kilku dniach ponownie odwiedzić sklep NETTO w Myśliborzu. Przy samym wejściu moją uwagę zwróciły przepełnione kosze na śmieci. Po wejściu na sklep wszystko wyglądało bardzo łanie równo ułożony towar warzywa w w miarę świeże lecz najbardziej moją uwagę przykuł kosz z przeceną który niczym prawie się nie różnił od kosza na śmieci przed sklepem wszystko tam było wywrócone i wymieszane jak w śmietniku.Obok stał kosz zakupowy z przeceną w którym także panował bałagan i ciężko było cokolwiek tam zobaczyć. Pani kasjerka przez cały sklep nawoływała swoje koleżanki co było nieco irytujące. Po podejściu do kasy okazało się, że tam nikogo nie ma kasa była zupełnie pusta musiałam czekać, aż łaskawie ktoś przyjdzie i skasuje moje zakupy. Pani przybiegła z wyraźnie niezadowoloną miną łaskawie przerzuciła moje zakupy przez skaner i podała cenę na tym skończyły się moje zakupy.

Ewelina_644

28.04.2011

NETTO

Placówka

Myślibórz, Lipowa 6a

Nie zgadzam się (1)
Dzisiejszego popołudnia zajrzałam...
Dzisiejszego popołudnia zajrzałam do sklepu Netto w Myśliborzu pierwsze co zwróciło moją uwagę to duży i czysty parking na którym bezproblemowo można było zaparkować samochód w dogodnym miejscu. towar był poukładany starannie tak że nie było widać wolnych miejsc na pułkach. Moją uwagę zwrócił koszyka zakupowy z przeceną który stał prawie na środku alejki i utrudniał dostęp do innych produktów. Po podejściu do kasy Pani nas grzecznie przwitała skanowanie towaru szło dość sprawnie ale z warzywami miała Pani asystent kierownictwa problem musiała konsultować kody ze sprzedawcą. Po zeskanowaniu wszystkich produktów podała cenę i grzecznie podziękowała za zakupy

Ewelina_644

22.04.2011

NETTO

Placówka

Myślibórz, Lipowa 6a

Nie zgadzam się (1)
W poniedziałek przed...
W poniedziałek przed południem zawitałam do sklepu NETTO w Chojnie przy ulicy Kościuszki już na samym wjeździe dużym plusem jest bilbord reklamowy stojący przy drodze. Dla zmotoryzowanych atutem może być stacja paliw STATOIL cpn na terenie należącym do NETTO. Parking trzeba przyznać, że wygląda na zadbany.Wejście do sklepu było czyste, kosze były opróżnione. Na wejściu wisiały aktualne plakaty z ofertą tygodniową oraz informacja o możliwości płacenia kartą i w euro. Po wejściu na sklep zaobserwowałam estetycznie wyłożony towar. Szczególnie uwagę moją zwrócił regał z warzywami ekspozycja była miła dla oka a co najważniejsze owoce i warzywa były świeże i nie zauważyłam żadnych zgniłków.Personel bardzo kompetentny i uprzejmy.Na moje pytanie o konkretny towar będący w ulotce sprzedażowej podchodził ze mną i wskazywał miejsce położenia. Gdy zapytałam o sok "LEON" pracownik wytłumaczył mi, że jest to towar ulotkowy dostępny dopiero od czwartku.Przy kasach nie było kolejek, były aktywne dwie z czterech kas. Kasjer przywitał mnie słowami DZIEŃ DOBRY, zaproponował płatność kartą, którą zdecydowanie preferuje. Po skasowaniu wszystkich moich produktów wyraźnie powiedział mi kwotę do zapłaty,którą uregulowałam za pomocą karty płatniczej. Po zakończeniu płatności podziękował za zakupy oraz pożegnał mnie słowami DO WIDZENIA.Na pewno jeszcze nie raz zrobię tam zakupy i polecam innym. Na szczególną uwagę zasługuje możliwość płacenia kartą, gotówką jak i walutą obcą (EURO). Jest to niestety niemożliwe w innych sklepach w tej miejscowości, w których po za gotówką jest albo karta za albo Euro.

Ewelina_644

03.02.2011

NETTO

Placówka

Chojna, Kościuszki 19

Nie zgadzam się (2)
W sobotnie popołudnie...
W sobotnie popołudnie postanowiłam wraz z mężem porównać ceny kabin prysznicowych więc wybraliśmy się do NOMI tam tuż po wejściu zauważyliśmy sympatycznego Pana z ochrony i Panią kasjerkę.Po wejściu na sklep spotkało nas wielkie rozczarowanie bo nie dość, że kabiny prysznicowe były zadeptane to brakowało im niektórych elementów, a ceny trzeba było szukać bo były zakryte.Chcieliśmy też aby ktoś z obsługi nam udzielił informacji na temat montażu.Niestety nikogo z obsługi nie spotkaliśmy mimo, iż sporo czasu poświęciliśmy aby zapoznać się z ofertą sklepu. Takie podejście do klienta zaważyło o zakupie w sklepie konkurencji.

Ewelina_644

22.01.2011

NOMI

Placówka

Nie zgadzam się (2)
W sobotę po...
W sobotę po południu wybraliśmy się z mężem w celu zakupu kabiny prysznicowej do Castoramy.Ucieszyła nas bardzo zróżnicowana oferta. Kabiny były starannie skręcone i bardzo dobrze się prezentowały. Cana była umieszczona w widocznym miejscu wszystko było bardzo dokładnie opisane. Personel chętnie i bardzo zrozumiale udzielał informacji. Byliśmy zadowoleni z zakupów i informacji jakie zostały nam udzielone. Na dodatek firma zadbała dodatkowo o specjalne ulotki informacyjne na temat montażu co jest ogromnym plusem.

Ewelina_644

21.01.2011

Castorama

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Czartoryskiego 1

Nie zgadzam się (8)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi