Opinie użytkownika (3)

W związku...
W związku z propozycja sms odnośnie kredytu gotówkowego udałam się z osobą towarzyszącą do owego banku.Pani przywitała nas i zaprosiła nas do osobnego pomieszczenia,kończąc coś w komputerze zaproponowała żeby usiąść ,mimo ze jeszcze kilka minut kończyła jakąś prace utrzymywała z nami kontakt wzrokowy i słowny zapewniając ze zaraz się nami zajmie. Zadzwonił telefon i kolejne kilka minut luźnej rozmowy z kimś nie koniecznie w tonie służbowym.Po okazaniu dowodu obsługa przebiegła profesjonalnie ,miło i rzeczowo.Kredyt nie spełniał jednak naszych oczekiwań ,informacja zwrotna była taka iż fajnie byłoby założyć w banku konto wtedy oferta będzie na pewno korzystniejsza.Ogólnie z uśmiechem i dokładnie .Bank był pusty i tłumów widać na horyzoncie nie było dlatego miło byłoby zająć się klientem od progu bez zbędnego oczekiwania.Mimo wszystko obsługa sympatyczna.

Ewelina_1408

04.10.2017

Credit Agricole

Placówka

Opole, Krakowska 38

Nie zgadzam się (0)
Obsługa sklepu dwie...
Obsługa sklepu dwie młode dziewczyny.Nie wstają gdy wchodzi klient,nie odpowiadają "dzień dobry".Dziewczyny podczas całej wizyty w sklepie siedziały i rozmawiały ze sobą ,nie zajmowały się towarem,nie kontrolowały ilości ubrań branych do przebieralni.Nie jestem zwolennikiem nachalnego kontrolowania jednak jeśli ktoś miałby ochotę na darmowe zakupy to zrobiłby to bez problemu.Wiele rzeczy leżało na ziemi lub niedbale rzucone były na wieszakach. Odniosłam wrażenie ,niemiłe zresztą ,że młode dziewczyny "komentują "wygląd być może zachowanie klientów sklepu,uśmiechają się pod nosem.Z zakupów jestem zadowolona,przebieralni jest dużo ,lustra duże brak jedynie krzesełka żeby usiąść lub choćby odłożyć torebkę. Sklep czysty a za ladą porządek ,towar jest kasowany sprawnie a panie chętnie odkładają towar podczas gdy idę do bankomatu ,bo brak jest płatność kartą.Po moim "dziękuje ,do widzenia"słyszę"do widzenia"

Ewelina_1408

28.09.2017

Scandia

Placówka

Opole, Galeria Piastowska - Ozimska 4

Nie zgadzam się (0)
Zakupy w tym...
Zakupy w tym sklepie robię często(ogólnie sieć Biedronka.)Rotacja pracowników jest równie częsta gdyż co chwile widzę inne osoby zarówno na kasie jak i przy pracy z towarem.Od zeszłego tygodnia widziałam co najmniej dwie nowe osoby.Nigdy nie spotkałam się z tym aby pracownik na sklepie powiedział do klienta "dzień dobry" tak i też tym razem.Pani przy kasie słowa dzień dobry też nie użyła a mam porównanie z innymi Biedronkami gdzie jest to standardem.Zapytała jednak o kartę "Biedronka" i czy zbieram naklejki, nie zostałam poinformowana o tym ze jeśli je biorę nie mogę towaru zwrócić.Nie wiem wiec czy tyczy się to wszystkich artykułów czy tez wybranych ponieważ kilka dni wcześniej przy zakupie rajstop taką informację od kasjera uzyskałam. Kasjerka była osobą nową gdyż czas obsługi był wydłużony ze względu na to iż osoba nie znała wszystkich kodów towarów i musiała je sprawdzać w specjalnym kajecie i na karteczce.Kasjerka zaczęła kasować towary nie kasując wcześniej reklamówki wyłożonej na początku taśmy wiec musiałam to sama zasugerować aby mieć gdzie umieścić zakupy.Na wyświetlaczu nie było widać cen jakie nabijane były na kasę co jest ważne jeśli ktoś ma ograniczony budżet.Nie usłyszałam na odchodnym słowa" dziękuje zapraszamy ponownie" z czym też często w tej sieci się spotykam,właściwie zawsze, a na moje " dziękuje, do wiedzenia "odpowiedzi też nie było.Oceniam obsługę na ok, ze względu na to ze osoba zapewne była zestresowana być może pierwszym dniem w pracy.

Ewelina_1408

28.09.2017

Biedronka

Placówka

Pieńsk, Traugutta 5

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi