Celem uzyskania informacji dojazdu z Katowice do Kołobrzegu zwróciłam się z zapytaniem do infolinii.Trudno dodzwonić się pod inne numery
Autobus rozpoczyna kurs w Zakopanem i jedynie przejeżdża przez Katowice.Informator przekazał mi te informacje, jednak największe było zdziwienie gdy dowiedziałam się, że w Katowicach może wsiądę do autobusu lub nie, zależy czy będzie miejsce i kierowca mnie zabierze.
A co jeżeli nie będzie miejsca- zabierze pani walizki i wróci do domu --------po prostu frontem do klienta.
Lubię zakupy w tym sklepie-jest przestronny, jasny, posiada duży asortyment.Jednakże denerwuje mnie częsty brak cen szczególnie na polkach spożywczych artykułów.zauważyłam to w miejscach artykułów promocyjnych gdzie nie wiadomo jaka jest ostateczna cena.
Jak to bywa w hipermarkietach obsługa właściwie jest nie widoczna, pozostaje szukać czytnik.
Bardzo lubię ten sklep. Znajduje się tutaj duży asortyment odzieży damskiej od drobnostek po sukienki aż po okrycia wierzchnie. Sklep ma dużą przestrzeń i nie czuję się tutaj przytłoczona jak w wielu nowych, zapchanych sklepach. Ceny towarów w rozsądnych granicach.Personel uprzejmy, nie nachalny ale służący pomocą.
Jestem użytkownikiem Cyfrowego Polsatu już drugi okres rozliczeniowy.Pod koniec czerwca nastąpiły problemy z odbiorem.Po kilkukrotnym kontakcie z infolinią -bez skutku, udałam się do placówki w Katowicach.Oddałam dekoder i otrzymałam dekoder zastępczy działajacy tylko określony czas.Po tym czasie otrzymałam następny...i jeszcze jeden....Placówka nie mogła mi zagwarantować oferty zadowalającej mnie i warunki umowy.Ostatecznie teraz otrzymałam stały dekoder jednak wiązało sie to z nową umową i na nowo odliczanym okresem rozliczeniowym.Obsługa placówki też nie spełniła moich oczekiwań.Niezadowolenie irytacja, że chcę mieć sprawny sprzęt bez zmiany opłaty.
Placówka , z której usług czasami korzystam wywiera na mnie pozytywne wrażenie .Pracownicy są uprzejmi, w sytuacjach wymagających kontaktów telefonicznych zawiadamiają klienta. Placówka posiada każdorazowo czynnych 2-3 stanowiska co przy małej placówce jest poprawnym rozwiązaniem do uniknięcia długiego czekania klientów jak to niestety jest w innych bankach np w centrum Katowic, gdzie również czasami są czynne tylko 2-3 stanowiska.
Ostatnio zamówiłam telefon komórkowy drogą internetową z możliwością odbioru w sklepie Mix electronics w Katowicach,Informację o możliwości zakupu potwierdziłam telefonicznie w obsłudze telefonicznej...
Zamówienie zostało przyjęte, realizacja oraz moment wysyłki - otrzymywałam e-mailem.Zakończeniem korespondencji była wiadomość , że towar jest do odbioru.Niestety w dniu otrzymania e-maila pracownicy sklepu nic na ten temat nie wiedzieli...może jutro.Następnego dnie niestety sytuacja się powtórzyła.Pracownicy sklepu zwrócili się z zapytaniem do Mix electronics, ja również zwróciłam się z zapytaniem o wyjaśnienie sprawy. po jakimś czasie otrzymałam odpowiedz że towar oczekuje w sklepie.rzeczywiście tym razem był do odbioru.Pracownicy firmy uprzejmie mnie informiwali , w sklepie Mix electronics były momenty zniechęcenia klientem, a poza tym musiałam trzykrotnie "odbierać"towar.Gdzie wystąpiła nieścisłość? został niesmak.
Szanowna Pani Ewo.
W celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji prosimy o przesłanie mailem na adres:
jakosc.obslugi@mixelectronics.pl numeru zamówienia, które otrzymała Pani w momencie składania rezerwacji.
Sprawa zostanie przekazana do działu obsługi sklepu internetowego.
Lubie robić zakupy...
Lubie robić zakupy w sklepach tej sieci przede wszystkim dlatego ,ze sa malymi markietami a nie molochami.Biedronka znajduje sie blisko miejsca zamieszkania, mozna w nim zrobic wszystkie podstawowe zakupy po rozsądnych cenach.Ciekawa propozycja sa sprzedawane artykuly przemyslowe czy tez inne np ogrodowe.
Szkoda tylko ze czasami promocje trwajwa krotko lub ciekawy artykułjest wykupiony ze wzgledu na nieduze ilosci, natomiast inne zalegaja bez popytu dośc długo
castorama jest sklepem w którym najczęsciej robie zakupy remontowo budowlane,mozna znaleśc duży asortyment artykułów, jednak przy tak duzym sklepie niezbyt duza liczba obslugi niejedniekrotnie zmusza klienta do poszukiwania lub oczekiwania pracownika aby udzielil
informacji.
pozytywne jest ze mozna otrzymac faktura nawet koejnych dniach po zakupie gdyz czesto brakuje czasu aby tego dokonac stojac w kolejce za faktura
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.