Opinie użytkownika (2)

Salon BMW bardzo...
Salon BMW bardzo przestronny z wieloma stanowiskami. Stanowisko z mini morrisem wydzielone i widoczne łatwo dostępne. Model pokazowy dostępny możliwość obejrzenia, sprawdzenia jak działają różne funkcje. Próbki materiału do tapicerki, lakieru nadwozia umieszczne w widocznym miejscu i bardzo estetyczne. Katalog przygotowany przez firmę bardzo estetyczny ciekawa grafika przejrzysty i czytelny. Jeżeli chodzi o obsługę nieprofesjonalna przekładanie terminu próbnej jazdy z winny sprzedawcy. Kupujący musiał dostosować termin do sprzedawcy a nie odwrotnie. Brak większego zaangażowania. Wrażenie szybko sprzedać i zapomnieć. Natomiast wiedzę na temat sprzedawanego produktu pracownik posiadał na poziomie zadowalającym

Ewa_563

11.11.2009

BMW

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (18)
Biuro Tui w...
Biuro Tui w Klifie jest bardzo jasne, przestrzene z 4 stanowiskami. Logo firmy jest widoczne, powielane na wielu elementach znajdujących się w biurze. Aranżacja jest wystandaryzowana ponieważ inne biuro wygladają podobnie. Dostep do stanowisk jest łatwy. Niestety przy wielokrotnych odwiedzinach nigdy nie widziałam aby wyszystkie stanowiska były obsługiwane. Zazwyczaj były to dwie lub jedna osoba. Jeżali chodzi o kompetencje pracowników oceniłabym bardzo słabo nie wiedzą gdzie wysyłają klientów np. wybrałam hotel i nie poinfomowano mnie, że jest to hotel dla zakochanych ( a gdybym była własnie po rozwodzie?). Pracownicy nie posiadają wiedzy na temat klimatu zagrożeń pogodowych, temperatury itp. Ogólnie mam wrażenie że pracownicy tylko poruszają się w zakresie systemu komputerowego i katalogu.

Ewa_563

11.11.2009

TUI

Placówka

Warszawa, Klif

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi