Byłam z siostrą w sklepie La Vantil w centrum handlowym Zana, zamierzałyśmy zrobić większe zakupy niestety było już późno kolo 20 przymierzanie tez trwało długo bo nie łatwo jest wybrać dobrze dopasowany model bielizny w szczególności biustonosza. Wybrałyśmy już kilka rzeczy na kwotę około 800 złotych i siostra chciała przymierzac dalej prosząc o pomoc w wyborze ekspedientkę a ta zamiast pomóc zapytała czy to długo jeszcze potrwa bo za 10 minut zamykają. Myślę, że to dziwne bo wydałyśmy tam sporą kwotę pieniędzy i mogłaby być ona znacznie większa a pani ekspedientce na tym w ogóle nie zależało bo pewnie spieszyła się do domu.
Potrzebne mi było zaświadczenie o dochodach i trzeba było wypełnić formularz miałam parę pytań więc zwróciłam się o pomoc do pana w okienku, który był nie miły i na każde pytanie mówił żeby dokładnie czytać i ze wszystko tu jest napisane. Sprawiał wrażenie zniechęconego i poirytowanego tym ze w ogóle ktoś śmie go o cokolwiek pytać. Podsumowując wizyta w urzędzie nie należała do miłych a wystarczyła odrobina dobrej woli i zaangażowanie we własną pracę.
Dobrze przygotowany personel, który potrafi doradzic w kazdej sytuacji poczawszy od wskazania dobrego jakosciowo pdoduktu poprzez wyjasnienie zastosowania oraz szczegołowe informacje na temat samodzielnego wykonania remontu czy naprawy bez pomocy zatrudniania fachowcca z zewnatrz. Wadą jest to ze trzeba czasem dlugo czekac na obsluge ze wzgledu na niedostateczna ilosc personelu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.