W sklepie Netto nie robiłam zakupów miesiąc. Celem mojej wizyty w markecie były codzienne zakupy. Przed sklepem ogólnie było czysto. Jednak gdy weszłam do sklepu, po chwili miałam ochotę już wyjść i zrezygnować z zakupów. Żółte koszyki na zakupy które stoją przed wejściem do sklepu były bardzo brudne (wręcz pomazane i szare). Był to stary brud a na dnie koszyków były włożone gazetki reklamowe (we wszystkich koszykach). Miałam wrażenie że są po to aby nie pobrudzić produktów które tam włożę. Poszukałam najczystszego koszyka i weszłam do sklepu. Towar spożywczy był czytelnie i schludnie ułożony na pułkach. Natomiast produkty nie żywnościowe znajdujące się w tzw. koszach były wymieszane , poprzewracane np. czekolada i przyprawy mieszały się z ubraniami. Trudno było znaleźć ceny dla tego towaru. Pracownicy Sali układali towar w lodówkach i na półkach. Kiedy zapytałam się o produkt który chciałam kupić (z gazetki reklamowej), pracownik bez problemu odnalazł go i mi podał. Zakupy w Netto byłyby bardzo przyjemne gdyby nie te brudne koszyki, które odstraszają na samym wejściu i bałagan na półkach (koszach) z produktami nie żywnościowymi.
W PZU Życia chciałam ubezpieczyć się od nieszczęśliwych wypadków. Budynek tej firmy mieści się na Rynku, więc bez problemu można do niego trafić. Wchodząc pierwszy raz do siedziby ubezpieczalni odczuwa się lekkie zamieszanie. Na wprost wejścia kolejka przy kasie, w lewo stanowiska do obsługi klienta. Nie są oddzielone. Brak komfortu swobodnej rozmowy, ponieważ każdy może dowiedzieć się w jakim celu się przyszło. Musiałam się rozejrzeć i zastanowić gdzie powinnam się udać. Na piętrze mieścił się pokój gdzie obsługuje się potencjalnych klientów. Nie musiałam czekać. Zostałam zaproszona do biura, gdzie Pani Kierownik udzieliła mi wszelkich informacji na temat programu ubezpieczeniowego jakim byłam zainteresowana. Dowiedziałam się również że Pan który na co dzień zajmuje się tego typu ofertami ubezpieczeniowymi był nie obecny. Dlatego było mi bardzo miło że zajęła się mną Pani Kierownik a nie zostałam umówiona na inny termin. Z pewnością kiedy bedę gotowa wykupić dany pakiet ubezpieczeniowy wróce do PZU Życia.Kompetentny personel zakrył niedoskonałości jakie zauważyłam na początku mojej wizyty.
Powodem mojej wizyty w PZU było sprawdzenie oferty jaką ma dla mnie ta firma, na ubezpieczenie samochodu osobowego.
Wchodząc do budynku PZU bez problemu trafiłam do punktu na którym mi zależało. Dwa stanowiska obsługi oddzielone od siebie dały komfort swobodnej rozmowy. Nie było kolejki więc zostałam natychmiast poproszona. Pan który rozmawiał ze mną był uprzejmy i udzielił mi wyczerpujących informacji. Byłam zadowolona z obsługi, uważam że w PZU zostałam profesjonalnie obsłużona. Spokojnie mogę polecić tą firmę moim znajomym.
Chciałabym dodać że, rok temu miałam stłuczkę samochodową. Sprawcą okazała się osoba ubezpieczona w PZU. Byłam mile zaskoczona jak szybko została moja sprawa załatwiona w tej ubezpieczalni (łącznie z przelewem pieniędzy na naprawę samochodu). Kontaktowałam się telefonicznie, bez żadnych problemów, osobiście byłam tylko raz i to na umówioną godzinę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.