Punkt usługowy wymiany opon i jednocześnie napraw samochodów. Nie poleca nikomu, a już na pewno żadnej tzw. dużej naprawy. Na odbiór auta czekam już prawie miesiąc, panowie sprawiają wrażenie jakby dopiero zaczęli zajmować się tą branżą i w dodatku wcale nie przykładają się do jej poznania.
Ośrodek wypoczynkowy GROMADA w Niechorzy ma świetną reklamę w internecie. Jadąc tam, człowiek spodziewa się bardzo dobrych warunków w przystępnej, aczkolwiek wcale nie niskiej cenie, co zastaje na miejscu? Miłą obsługę lecz niezbyt dobrze przygotowaną do wydawania reszty (pani w recepcji rozkojarzona nie potrafiła odliczyć należnej mi reszty, a - wprawdzie małej kwoty - 3 zł. - końcówki nie doczekałam się do samego wyjazdu). Pokoje jasne, na pierwszy rzut oka czyste, ale w bliższym rozeznaniu widać pajęczyny - wcale nie nowo uplecione - brudną, zapuszczoną muszlę. Należy przyznać, że zgłaszane usterki były niemalże natychmiast naprawiane. Blisko na plażę - 2 minuty drogi - i do tzw. centrum. Na miejscu można wykupić wyżywienie.
Market budowlany Leroy Merlin zawsze w nienagannym porządku. Towar ułożony tematycznie, obsługa miła i rzetelna jednakże nieco powoli zmniejsza się kolejka do punktu doradczego choćby np. na stoisku płytek ceramicznych. Może należało by zwiększyć liczbę personelu?
Sklep "Rowery" prowadzony jest w sposób rzetelny. Wygodny dojazd - miejsca parkingowe; po wejściu miła i rzetelna obsługa. Można tutaj nie tylko zakupić rower, ale i wszystkie akcesoria związane z tym rodzajem sportu/rekreacji. Ponadto sklep świadczy także usługi naprawy rowerów w przystępnej cenie - warto wspomnieć, że wówczas klient poinformowany jest o tzw. opłacalności zlecanej usługi. Polecam.
Cukiernia Kasia to symbol naszego miasta. Małe, schludne pomieszczenie do sprzedaży ZAWSZE świeżych wypieków. Są smaczne i lekkie niezależnie od tego czy są to ciasta tzw. suche czy mokre lub też z masą. miła i sprawna obsługa zapewnia krótki czas oczekiwania pomimo długich kolejek w niedzielę po mszy św. Polecam.
Salon fryzjerski pani Marty jest jednym z nielicznych , w którym "zagrzałam" miejsce. Powodem moich ciągłych powrotów celem zmiany/odświeżenia fryzury jest nie tylko stosunkowo niska cena, ale także fachowa i miła obsługa. Pani Marta potrafi nie tylko zadbać o porządek w zakładzie, ale także nawiązać z każdym rozmowę; potrafi zorientować się kto tej rozmowy sobie nie życzy - wówczas nie narzuca się klientowi.
Uczciwość i rzetelność usługodawcy to podstawa. Taki właśnie jest właściciel zakładu "Pracownia Ramy i Szkło" w Świdnicy na ul. Westerplatte. Wprawdzie na wykonanie usługi czekałam nieco dłużej jak się umawialiśmy, a jej jakość miała wiele do życzenia (jak się okazało z winy podwykonawcy - grafika), ale na koniec tzw. bubel został wymieniony na całkowity koszt firmy oraz dostałam bonus - półeczki do łazienki. Należy przyznać, że panowie pracę wykonują schludnie i szybko; są sympatyczni i potrafią przyznać się do błędu. Polecam.
Stoisko wędlin w Intermarche w Galerii świdnickiej zawsze jest oblegane. W kolejce można spędzić nawet 15 minut - to długo zważywszy na ilość personelu. Panie obsługujące wprawdzie uśmiechnięte i życzliwe, ale tempo ich pracy przypomina strajk włoski. Dobrze że wędliny mają tu świetnej jakości i zawsze świeże, bo już bym tu nie wróciła.
Media ekspert - wchodząc do sklepu widzisz sprzedawców, którzy są gotowi do pomocy. Nie błądzisz po sklepie szukając asortymentu bo jest poukładany tematycznie. Pani obsługująca mnie na stanowisku robotów kuchennych nie tylko służyła mi radą ale była na tyle taktowna, że nie naciskała mnie do zakupu konkretnej marki towaru. Tę decyzję pozostawiła klientowi.
Punkt T-mobile w galerii świdnickiej wyglądem niemal niczym nie różni się od punktów innych operatorów sieci komórkowych. Po bokach pomieszczenia prezentowane są modele telefonów/smartfonów itp. jednakże tylko jedna pani obsługuje petentów. Szkoda tylko że nie jest zainteresowana zniecierpliwieniem i zmęczeniem kolejnych czekających. Nie ma ani jednego krzesła (po stronie klientów) by można było odpocząć czekając ponad pół godziny na swoją kolej.
Sieciówka jak każda - wytyczne z tzw. góry co i gdzie postawić, jak wyeksponować. Dużym pozytywem jest fakt, że większość asortymentu znajdziemy w tym samym miejscu co np. rok wcześniej. Wśród obsługi można zauważyć tych, co lubią swoją pracę i chcą podzielić się swoją wiedzą - to np. panowie z działu budowlanego i elektrycznego, ale są i tacy co mogliby przesiedzieć "swoje osiem" jeśli się ich o nic nie zapytamy (wówczas uzyskamy od nich fachową (?) pomoc). Dużym negatywem w tak wielkim markecie jest brak klimatyzacji - cierpią na tym nie tylko klienci.
Jeśli wybieracie okna czy rolety do swojego mieszkania, polecam udać się do salonu Empolu w Świdnicy. Wprawdzie na miejscu parkingowym znajdziecie ostatnie miejsce i wchodząc do pomieszczenia poczujecie lekką niechęć, ze względu na panujący tam półmrok, ale wszystko zrekompensuje Wam fachowa obsługa. Możecie zadać najbardziej szczegółowe pytanie dotyczące asortymentu - jego budowy czy montażu-na każde otrzymacie odpowiedź. Co więcej, Wasze zamówienie zostanie wykonane terminowo.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.