Opinie użytkownika (3)

Obsługa na stacji...
Obsługa na stacji przy kasach bardzo miła. Jednakże całość psuje Pan podjazdowy, który pomaga przy nalewaniu paliwa. Ewidentnie mnie naciągnął proponując droższe paliwo i obiecując rabat przy kasie dla posiadaczy karty Shell. Kartę pokazałam, zapłaciłam za paliwo normalną cenę - rabatu nie dostałam. Już nie miałam czasu, aby z kimś na ten temat porozmawiać, ale wiem jedno: Na pewno już więcej się nie dam nabrać

Ewa_1621

17.05.2014

Shell

Placówka

Wrocław, Obornicka 64

Nie zgadzam się (0)
Podawane jedzenie nie...
Podawane jedzenie nie zawsze jest świeże. Dostałam zepsuty sok do picia, który został wymieniony na świeży dopiero po mojej interwencji. Na szklankach duże zacieki. Bardzo wysokie ceny i malutkie porcje w porównaniu do konkurencji zniechęcają do ponownego przyjścia. Ładny wystrój i miła obsługa, ratują to miejsce. Po wejściu do lokalu zostaje podane menu. Długi czas oczekiwania na potrawę, pomimo niewielkiego ruchu. Kelnerka nie zna dokładnego składu potraw.

Ewa_1621

18.04.2014

Lotos

Placówka

Oborniki Śląskie, Paderewskiego 5

Nie zgadzam się (4)
Jakość obsługi na...
Jakość obsługi na bardzo wysokim poziomie. Po wejściu do banku, natychmiast zostaję powitana i spytana o cel wizyty. Jeśli odpowiedni pracownik jest wolny, zostaję obsłużona. Jeśli trzeba czekać, często jest proponowana kawa/herbata. Brakuje mi podania czasu oczekiwania - zawsze wolę wiedzieć ile potrwa wizyta i o to dopytuję. Jest czysto, elegancko. Pracownicy mili i uśmiechnięci, w odpowiednich strojach. Chętni do pomocy. Kompetentni. Na pewno dużo pomaga odpowiedni przydział klienta do pracownika po wejściu do banku. Sprawna obsługa sprawia, że rzadko trzeba długo czekać.

Ewa_1621

18.04.2014

mBank

Placówka

Wrocław, Legnicka 56

Nie zgadzam się (0)
26.09.2021
Odpowiedź firmy
Witam. Serdecznie dziękuję za podzielenie się z nami swoją opinią na temat jakości usług świadczonych przez mBank. Każdego dnia dbamy o to, aby nasi Doradcy byli dobrze wyszkoleni oraz kompetentni, a także mogli służyć swoją wiedzą i doświadczeniem każdemu Klientowi. Bardzo ważne jest dla nas, aby nasi Klienci czuli się w placówkach komfortowo. Tym bardziej się cieszę, że i w tym przypadku Oddział spełnił Pani oczekiwania. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie przebiegać co najmniej tak satysfakcjonująco jak do tej pory. Zachęcam do kontaktu z nami w placówkach (http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/lokalizacja/) lub poprzez mLinię pod numerami telefonów: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych. Pozdrawiam Paweł Danielecki, mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi