Obsługa na stacji przy kasach bardzo miła. Jednakże całość psuje Pan podjazdowy, który pomaga przy nalewaniu paliwa. Ewidentnie mnie naciągnął proponując droższe paliwo i obiecując rabat przy kasie dla posiadaczy karty Shell. Kartę pokazałam, zapłaciłam za paliwo normalną cenę - rabatu nie dostałam. Już nie miałam czasu, aby z kimś na ten temat porozmawiać, ale wiem jedno: Na pewno już więcej się nie dam nabrać
Jakość obsługi na bardzo wysokim poziomie. Po wejściu do banku, natychmiast zostaję powitana i spytana o cel wizyty. Jeśli odpowiedni pracownik jest wolny, zostaję obsłużona. Jeśli trzeba czekać, często jest proponowana kawa/herbata. Brakuje mi podania czasu oczekiwania - zawsze wolę wiedzieć ile potrwa wizyta i o to dopytuję. Jest czysto, elegancko. Pracownicy mili i uśmiechnięci, w odpowiednich strojach. Chętni do pomocy. Kompetentni. Na pewno dużo pomaga odpowiedni przydział klienta do pracownika po wejściu do banku. Sprawna obsługa sprawia, że rzadko trzeba długo czekać.
Witam. Serdecznie dziękuję za podzielenie się z nami swoją opinią na temat jakości usług świadczonych przez mBank. Każdego dnia dbamy o to, aby nasi Doradcy byli dobrze wyszkoleni oraz kompetentni, a także mogli służyć swoją wiedzą i doświadczeniem każdemu Klientowi. Bardzo ważne jest dla nas, aby nasi Klienci czuli się w placówkach komfortowo. Tym bardziej się cieszę, że i w tym przypadku Oddział spełnił Pani oczekiwania. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie przebiegać co najmniej tak satysfakcjonująco jak do tej pory. Zachęcam do kontaktu z nami w placówkach (http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/lokalizacja/) lub poprzez mLinię pod numerami telefonów: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych. Pozdrawiam Paweł Danielecki, mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.