Jestem klientką tego banku od paru lat i ogólnie jestem zadowolona. Nigdy się nie zdarzyło, żebym nie uzyskała informacji, jakiej potrzebowałam albo żebym została potraktowana w nieuprzejmy sposób. Panie są uśmiechnięte, ich wygląd nie budzi zastrzeżeń, udzielają wyczerpujących informacji na temat produktów i usług, wszystko sprawnie się odbywa, jedynie kiedyś mąż miał problem ze zmianą limitu przelewów internetowych, odesłali go do domu, ponieważ nie było możliwości zmiany w danym dniu, nie pamiętam z jakiego powodu, ale to była jednorazowa "wpadka". Minus daję za placówkę - jest mała i kiedy się rozmawia z konsultantką, ludzie czekający w kolejce wszystko mogą dokładnie usłyszeć, poza tym bez zarzutów - czysto, na stanowiskach obsługi panuje porządek, placówka prawidłowo oznakowana, nie ma problemów ze znalezieniem.
Jestem w trakcie budowy domu, więc z wieloma firmami z tej branży miałam już styczność, ale jeszcze nigdzie nie obsłużono mnie w tak pozytywnie zaskakujący sposób jak u Przedstawiciela Oknoplastu. Pani, która przywitała mnie uśmiechem, okazała się bardzo miłą osobą, kompetentną w 100%, udzieliła wyczerpujących informacji na temat oferty oraz specyfikacji technicznej produktów (głównie chodziło mi o okna, ale uzyskałam przy okazji informacje na temat bram garażowych), a także doradziła które rozwiązania są według niej najlepsze, z czego warto skorzystać. Punkt sprzedażowy nie jest wielki, ale wystarczający, aby pokazać najistotniejsze cechy i elementy produktów. Poszłam z myślą o szybkiej wizycie i późniejszym wertowaniu stron internetowych, a tu takie miłe zaskoczenie. Niczego już nie muszę czytać. "Od ręki" dostałam wycenę, oferta moim zdaniem jest bardzo korzystna. W sumie spędziłam tam około godziny. Współpraca z takimi ludźmi to czysta przyjemność.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.