Opinia użytkownika: Ewa_1620
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Jestem klientką tego banku od paru lat i ogólnie jestem zadowolona. Nigdy się nie zdarzyło, żebym nie uzyskała informacji, jakiej potrzebowałam albo żebym została potraktowana w nieuprzejmy sposób. Panie są uśmiechnięte, ich wygląd nie budzi zastrzeżeń, udzielają wyczerpujących informacji na temat produktów i usług, wszystko sprawnie się odbywa, jedynie kiedyś mąż miał problem ze zmianą limitu przelewów internetowych, odesłali go do domu, ponieważ nie było możliwości zmiany w danym dniu, nie pamiętam z jakiego powodu, ale to była jednorazowa "wpadka". Minus daję za placówkę - jest mała i kiedy się rozmawia z konsultantką, ludzie czekający w kolejce wszystko mogą dokładnie usłyszeć, poza tym bez zarzutów - czysto, na stanowiskach obsługi panuje porządek, placówka prawidłowo oznakowana, nie ma problemów ze znalezieniem.