Wstąpiłam do danej apteki bezpośrednio po powrocie z dzieckiem od lekarza. Okazało się, że moja mała ma sporą gorączkę i muszę co kilka godzin podawać jej laki na obniżenie.W aptece chciałam kupić termometr do mierzenia temp. w uchu. Pani magister poinformował nas, iż dana apteka nie prowadzi sprzedaży takowych ze względu na bardzo wysoką cenę takich urządzeń ok. 200 zł.Ja na to, że taka cena nie jest dla mnie zbyt wygórowana a termometr jest mi niezbędny i zależ mi na jak najszybszym sprowadzeniu go z hurtowni. Farmaceutka na to...,że nie wie, a kiedy..., a czy na pewno..., a na co....Podziękowałam więc za fatygę i wyszłam.Morał - kupiłam termometr w innej aptece (farmaceuta wykonał 1 telefon i na drugi dzień miał towar), zarobił ktoś inny, a ja tej apteki już prędko nie odwiedzę.
Zakładanie lokaty- mila i profesjonalna obsluga. Bardzo kompetentna Pani obslugująca kasę poinformowała mnie o korzystnych warunkach zakladania lokaty. Po czym wykonała usługę bardzo szybko i sprawnie. Wyszlam z banku po zaledwie 5 minutach zadowolona. Ocena moja 4+ dotyczy mojego średniego zadowolenia z oferowanego oprocentowanioa lokat .
Tankowanie samochodu - przyznałam ocenę 3+, ponieważ bardzo lubie tankować na tej stacji. I chodź po drodze mijam 3 inne stacje to zawsze jadę okurat tam i nawet nie ma dla mnie znaczenia cena paliwa. Wybieram ta stację, ponieważ wiem, że tam właśnie szybko dokonam transakcji i będę zadowolona z obsługi na kasie. Jedyne co mnir tam drażni to fakt, iz kasjerzy zaokrąglają sumy do zapłaty. I tak np. gdy do zaplaty jest 49,95 to i tak kasjer informuje, i inkasuje okrągle 50 zl.Nie zależy mi na tych " groszowych sprawach" ale czuję się z deka oszukiwana i to mi się nie podoba.W sytuacji gdy do zaplaty jest 50,03, tez mam zaplacić 50 zl. Więc jakoś to się rekompensuje ale i tak mnie ten system drażni.
Robiąc zakupy w markecie Carrefour dokładnie obserwowałam pracę kasjerki skanującej moje zakup.
Jej profesjonalizm oceniam na 5. Zachowanie kasjerki oraz jej podejście do klienta utożsamiam z jej pracodawcą czyli firmą CP. Moje spostrzeżenia:
-kasjerka wita mnie z uśmiechem, nawiązując kontakt wzrokowy,
-skupia na obsłudze mojego rachunku całą uwagę/ nie rozprasza się na rozmowie z innymi pracownikami/,
-obsługuje mnie szybko i sprawnie,
-rzetelnie informuje o kwocie do zapłaty, wydaje resztę i żegna, życząc miłego dnia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.