Opinie użytkownika (2)

Po wejściu do...
Po wejściu do salonu Orange pracownik prowadził rozmowę przez telefon. Po 4 minutach pracownik salonu zaproponował swoją pomoc. Był ubrany schludnie miał przypięty identyfikator. Pracownik wykazywał dużą wiedzę na temat oferowanych usług. Pracownik był dociekliwy, zadawał dużo pytań otwartych. Czułam się mile widziana. Pracownik zaproponował wiele wariantów i pomógł wybrać najlepszą opcję oferty oraz telefonu. Pracownik w jasny i konkretny sposób przekazał informację na temat kosztów. Doradca wypełnił wszystkie dokumenty wymagane do zawarcia umowy, na koniec spotkania wręczył wizytówkę oraz materiały marketingowe. W salonie było czysto i schludnie.

Ewa_1481

07.05.2013

Orange

Placówka

Bielsko-Biała, Al. Bohaterów Monte Cassino 421

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do placówki zostałam zauważona przez pracownika banku. Pracownik banku uśmiechnął się i zaoferował swoją pomoc. Doradca był schludnie ubrany, miał przypięty identyfikator. Zaprosił mnie do wydzielonego pokoju, zaproponował coś do picia. Pracownik banku zadawał dużo pytań otwartych, był dociekliwy, pracownik dokładnie mnie słuchał, gdy skończyłem zaczął odpowiadać. Przedstawił różne warianty rachunków , pomógł mi przy wyborze rachunku. Poinformował mnie o wszystkich opłatach związanych z rachunkiem. W jasny i konkretny sposób przekazał informacje na temat obsługi rachunku przez internet i telefon. Doradca zachęcał mnie do skorzystania z innych produktów bankowych. Doradca zaproponował mi pomoc w wypełnianiu wniosku o rachunek. Dostałam w teczce informacje marketingowe dotyczące rachunku w Multibanku jak również tabelę opłat i prowizji. Na koniec rozmowy doradca poprosił mnie o telefon lub adres mailowy w celu umówienia się na kolejne spotkanie oraz wręczył mi swoją wizytówkę. W placówce banku było bardzo czysto i schludnie.

Ewa_1481

07.05.2013

mBank

Placówka

Bielsko-Biała, 11 Listopada 11

Nie zgadzam się (0)
10.03.2021
Odpowiedź firmy
Witam. Serdecznie dziękuję za podzielenie się z nami swoją opinią na temat jakości świadczonych przez MultiBank usług. Dbamy o to, aby nasi Doradcy byli dobrze wyszkoleni oraz kompetentni, a także mogli służyć swoją wiedzą i doświadczeniem każdemu Klientowi. Bardzo ważne jest dla nas, aby nasi Klienci czuli się w naszych placówkach komfortowo. Wysoka jakość obsługi klientów w placówkach MultiBanku została także potwierdzone oceną w niezależnym rankingu jakości obsługi Newsweeka, który MultiBank wygrał po raz drugi z rzędu. Tym bardziej się cieszę, że i w tym przypadku Doradca spełnił Pani oczekiwania. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z MultiBankiem będzie przebiegać co najmniej tak satysfakcjonująco jak do tej pory. Zachęcam do kontaktu z nami w placówkach naziemnych(http://www.multibank.pl/dostep_do_uslug) lub poprzez multilinię pod numerami telefonów: 801 300 000 lub +48 42 6 300 000 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych. Pozdrawiam Rafał Chyra, MultiBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi