Opinia użytkownika: Ewa_1481
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Po wejściu do placówki zostałam zauważona przez pracownika banku. Pracownik banku uśmiechnął się i zaoferował swoją pomoc. Doradca był schludnie ubrany, miał przypięty identyfikator. Zaprosił mnie do wydzielonego pokoju, zaproponował coś do picia. Pracownik banku zadawał dużo pytań otwartych, był dociekliwy, pracownik dokładnie mnie słuchał, gdy skończyłem zaczął odpowiadać. Przedstawił różne warianty rachunków , pomógł mi przy wyborze rachunku. Poinformował mnie o wszystkich opłatach związanych z rachunkiem. W jasny i konkretny sposób przekazał informacje na temat obsługi rachunku przez internet i telefon. Doradca zachęcał mnie do skorzystania z innych produktów bankowych. Doradca zaproponował mi pomoc w wypełnianiu wniosku o rachunek. Dostałam w teczce informacje marketingowe dotyczące rachunku w Multibanku jak również tabelę opłat i prowizji. Na koniec rozmowy doradca poprosił mnie o telefon lub adres mailowy w celu umówienia się na kolejne spotkanie oraz wręczył mi swoją wizytówkę. W placówce banku było bardzo czysto i schludnie.