Opinie użytkownika (4)

Udałam się do...
Udałam się do jednego z największych salonów Empik w Warszawie w poszukiwaniu przewodnika po Budapeszcie. Niezmiernie zdziwiłam się, gdy okazało się, że dostępny jest tylko jeden z nich, wydawnictwa Wiedza i Życie. W szukaniu pomagał mi pracownik, który przez cały czas był dla mnie bardzo uprzejmy. Gdy już zdecydowałam się na zakup, zdziwiła mnie cena tego przewodnika (blisko 74 złote), jednak zmuszona okolicznościami, wzięłam go. Byłam zdecydowanie rozczarowana tak ograniczonym asortymentem i bardzo wysoką ceną. Zdecydowanym plusem salonu jest to, że można na każde piętro dojechać windą (miałam ze sobą ciężką torbę podróżną), o czym poinformował mnie miły pan ochroniarz przy wejściu.

Ewa_1223

26.09.2012

empik

Placówka

Warszawa, Marszałkowska 104

Nie zgadzam się (0)
Do sklepu wybrałam...
Do sklepu wybrałam się w celu zakupu worków do odkurzacza. Ucieszyło mnie to, że do wyboru miałam kilka różnych rodzajów worków oraz że wszystkie z nich były w przystępnych cenach. Gdy podeszłam do kasy, okazało się, że nie mogę zapłacić za nie PayPassem, ponieważ terminale do kart nie przyjmują PayPassów VISY, tak więc zmuszona byłam zapłacić w sposób tradycyjny. Podczas mojej wizyty sklep był czysty, a obsługa dostępna dla klientów.

Ewa_1223

26.09.2012

RTV EURO AGD

Placówka

Warszawa, Jubilerska 1/3

Nie zgadzam się (0)
Farmaceuta, który mnie...
Farmaceuta, który mnie obsługiwał, był bardzo miły i uprzejmy. Gdy poprosiłam o go pomoc w dobraniu jakiegoś leku na przeziębienie, zaproponował mi Fervex, a gdy zapytałam go, czy nie ma czegoś podobnego o innym smaku, wykazał się odpowiednią wiedzą z tego zakresu. Aby mieć pewność, zapytał jeszcze koleżankę. Przez cały czas przeprowadzania transakcji, farmaceuta prowadził ze mną luźną rozmowę. Na koniec spytał mnie, czy potrzebuję reklamówkę, pożegnał mnie i zaprosił do ponownej wizyty w aptece. Również do samego lokalu nie mam żadnych zastrzeżeń.

Ewa_1223

26.09.2012

Dr Zdrowie

Placówka

Warszawa, Jeziorańskiego Perkuna

Nie zgadzam się (0)
Niestety asortyment sklepu...
Niestety asortyment sklepu był dość znacznie przebrany, w związku z czym trudno było znaleźć rozmiary płaszczy zimowych 34-38, większość z nich była powyżej 40. Wnętrze sklepu było czyste i przyjemne dla klienta. Obsługa sklepu zachowywała się w sposób jak najbardziej profesjonalny i uprzejmy, a kasjerka bez problemu dokonała transakcji oraz przyjęła płatność kartą.

Ewa_1223

26.09.2012

Mohito

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi