Opinie użytkownika (2)

Po wejściu zauważyłam...
Po wejściu zauważyłam przy dwóch stanowiskach dwie osoby. jedna coś pisala na komputerze,druga obsługiwała klienta. Czekałam,aż skończy. Poprosilam o druk,wypisałam go.Załatwilam opłaty,po czym spytałam o zlecenie stałe. Pani dość długo szukała informacji w komputerze,lecz po tym czasie udzieliła mi wyczerpujących informacji dotyczących placówki,do której mam się udać(to był punkt ajencyjny). Podała sposób załatwienie przejrzyście i wyczerpująco.

Ewa_1098

20.09.2011

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (4)
21.02.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Po wejściu do...
Po wejściu do apteki usłyszałam miłe dzień dobry. Pani w okienku spytałam mnie,w czym może pomoc.Po usłyszeniu pytania podała mi kilka leków,przy czy o każdym powiedziała kilka słów,polecając dwa konkretne. Podawała od razu ceny i czy to był lek krajowy,czy zagraniczny.Bardzo kompetentna.W aptece też wręcz sterylna czystość.

Ewa_1098

20.09.2011

Apteka

Placówka

Częstochowa, Obr.Poczty Gdańskiej

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi