Wejśie do hotelu było czyste. Pracownik po moim pojawieniu sie spytał "w czym może pómóc", zaprosił mnie do recepcji. Był ubrany formalnie, miał przypięty identyfakator. Pracownik przedstawił się. Utrzymywał ze mną kontakt wzrokowy, nie zajmował sie niczym innym w trakcie rozmowy ze mną. Pracownik sprawiał wrażenie kompetentnego, był uśmięchnięty. Znał ofertę konkurencji. Rozpoznał moje potrzeby, dzieki czemu wiedział na czym mi szczególnie zależy. Przekazał mi wizytówkę. Zaprosił mnie do skorzystania z usług hotelu. Życzym mi miłego dnia. Jedyną negatywną obserwacją było szukanie cennika wsród dokumentów, które były złożone w szufladzie nie informując mnie o tym. Tak naprawdę nie wiedziałam czego on szuka.
W badanej w miejscu gdzie znajdował się bankomat nie było czysto. Wydruki z bankomatu leżały na podłodze, bankomat był brudny. Musiałam czekać na obsługę, nikt nie poinformował mnie jak długo. Osoba po skończeniu obsługi Klienta nie zaprosiła mnie do zajęcia miejsca , spytałam "czy mogę podejść". Na biurku pracownika obsługującego mnie znajdowały sie nieupożądkowane dokumenty oraz dane Klientów. Obok biurka był kubek z napojem. Pracownik ubrany był w strój formalny, miał przypięty identyfikator. Pracownik nie potrafił rozpoznać moich potrzeb dot. ulokania środków. Otrzymałam ulotkę. Nie został mi przedstawiony produkt dot. ulokania środków. Otrzymałam tylko informację dot oprocentowania i okresu trwania lokaty. Nie otrzymałam tel do Opiekuna. Osoba obsługująca mnie nie spytała mnie o tel, nie podejmowała prób zachęcenia mnie do ich banku, nie zaprosiła mnie do odwiedzenia ponowne banku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.