Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Ewa_1067

Dotycząca firmy: Hotel Atrium

Treść opinii: Wejśie do hotelu było czyste. Pracownik po moim pojawieniu sie spytał "w czym może pómóc", zaprosił mnie do recepcji. Był ubrany formalnie, miał przypięty identyfakator. Pracownik przedstawił się. Utrzymywał ze mną kontakt wzrokowy, nie zajmował sie niczym innym w trakcie rozmowy ze mną. Pracownik sprawiał wrażenie kompetentnego, był uśmięchnięty. Znał ofertę konkurencji. Rozpoznał moje potrzeby, dzieki czemu wiedział na czym mi szczególnie zależy. Przekazał mi wizytówkę. Zaprosił mnie do skorzystania z usług hotelu. Życzym mi miłego dnia. Jedyną negatywną obserwacją było szukanie cennika wsród dokumentów, które były złożone w szufladzie nie informując mnie o tym. Tak naprawdę nie wiedziałam czego on szuka.