Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Ewa_1067

Dotycząca firmy: Bank Millennium

Treść opinii: W badanej w miejscu gdzie znajdował się bankomat nie było czysto. Wydruki z bankomatu leżały na podłodze, bankomat był brudny. Musiałam czekać na obsługę, nikt nie poinformował mnie jak długo. Osoba po skończeniu obsługi Klienta nie zaprosiła mnie do zajęcia miejsca , spytałam "czy mogę podejść". Na biurku pracownika obsługującego mnie znajdowały sie nieupożądkowane dokumenty oraz dane Klientów. Obok biurka był kubek z napojem. Pracownik ubrany był w strój formalny, miał przypięty identyfikator. Pracownik nie potrafił rozpoznać moich potrzeb dot. ulokania środków. Otrzymałam ulotkę. Nie został mi przedstawiony produkt dot. ulokania środków. Otrzymałam tylko informację dot oprocentowania i okresu trwania lokaty. Nie otrzymałam tel do Opiekuna. Osoba obsługująca mnie nie spytała mnie o tel, nie podejmowała prób zachęcenia mnie do ich banku, nie zaprosiła mnie do odwiedzenia ponowne banku.