Szeroka oferta kursów na prawo jazdy różnej kategorii do wyboru, częste terminy/cykliczność, szeroka oferta dopasowana do klienta kursy przyspieszone/weekendowe. Obsługa miła, pomocna, rzeczowa, kompetentna, godna polecenia, możliwość płatności w ratach. Kursy teoretyczne w przystępnej formie-uczestnicy nie nudzą się na zajęciach. Na zajęciach praktycznych profesjonale podejście, zrozumienie, dogodność terminów, cierpliwość, bardzo pozytywna kadra, pomocna i zdecydowanie przyjazna dla klienta.
Kawiarnia w dość uczęszczanym miejscu, dogodny dojazd metra plus 3-4 minuty spacerkiem, lokalizacja ok, o tej porze brak klientów, dopiero po jakichś 2h pojawił się 1-2 klientów, atmosfera i wystrój lokalu całkiem sympatyczny, nowoczesny, prosty styl. Obsługa kompetentna, bez chęci pomocy i zaangażowania, brak dbałości o klienta. Plus za toalety w lokalu, ale w toalecie zacina się zamek - już od kilku dni podobno - brak zaangażowania, pracownicy nie szukają sobie zajęcia, skupiają się w grupie. Oferta dość ogólna.
Korzystanie ze strony internetowej mBanku to dostęp 24h, zabezpieczone odpowiednio, atrakcyjna oferta, dużo usług dostępnych bezpłatnie, szeroka oferta usług, szybka realizacja zleceń, potwierdzenie wykonania zlecenia na adres e-mail, funkcjonalny dostęp, łatwość dostępu, poruszania się w systemie, brak problemów.
Witam. Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Motto mBanku brzmi: „Maksimum korzyści i wygoda w finansach osobistych” i właśnie o wygodę naszych klientów staramy się dbać każdego dnia. Miło jest czytać pozytywne opinie, ponieważ dają nam one informację zwrotną oraz motywują do dalszego dbania o satysfakcję naszych klientów. Mam nadzieję, że korzystanie z usług mBanku będzie dla Pani nadal łatwe, szybkie i przyjemne.
Przypominam, że jesteśmy do Pani dyspozycji na mLinii pod numerem 801 300 800 lub 42 6300 800 oraz w placówkach naziemnych. Pozdrawiam Agnieszka Halata, mBank
W miarę krótkie...
W miarę krótkie oczekiwanie na połączenie z konsultantem (do 1min), pozytywne powitanie, rzeczowe odpowiedzi, rozwiązanie problemu pozytywne, pozytywne zakończenie rozmowy, satysfakcja rozwiązania problemu,dostęp 24h, możliwość rozwiązania problemu za pomocą automatycznej obsługi telefonicznej, chęć do pomocy.
Witamy. Serdecznie dziękujemy za podzielenie się z nami opinią na temat funkcjonowania mBanku. Cieszymy się, że pracownik mLinii, z którym Pani rozmawiała odpowiedział na Pani potrzeby. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym Klientom sprawną i profesjonalną obsługę. Najlepszą nagrodą jest każdy zadowolony Klient. Mamy nadzieję, że kolejne kontakty z mLinią będą równie satysfakcjonujące. Przypominamy iż pozostajemy do dyspozycji na mLinii pod numerem 801 300 800 lub +48 426 300 600. Pozdrawiamy, Zespół mBanku.
Małe, bardzo przyjemne...
Małe, bardzo przyjemne studio urody - salon kosmetyczny, gdzie zrobią wszystko od henny rzęs i brwi po dopieszczenie Twojego ciała, czy wyszczupelnie:) - rewelacyjna atmosfera, zawsze relaksacyjna muzyka, często herbatka lub kawka, kompetencja personelu, jakość obsługi super! Zdecydowanie polecam GORĄCO!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.