Przychodząc z problemem, nie napotkałem żadnych trudności. Zostalem obsłużony tak jak odpowiada to moim preferencjom. Czyli, wyjaśniając strategicznie wszystkie możliwe opcje wyjścia z mojej sytuacji. Kompetencja pracownika była na bardzo wysokim poziomie, rozwiązanie problemu wiązało się z wieloma etapowymi wątkami, połączeniami telefonowymi. Koniec konców, znalazłem rozwiązanie satysfakcjonujące moją osobę. Bank zachowuje szeroką gamę konsultantów, zarowno dla klientów indywidualnych jak i biznesowych. Rownież schludny wygląd zachęca do przebywania tam, a pracownicy witają wchodzącą osobę - zapraszając od razu do Siebie, jeśli są aktualnie wolni.
Przychodząc do salonu Play, pytając o możliwośc przejścia z innej sieci, dostałem masę rzetelnych i jasnych informacji dotyczących ofert jako dla klienta indywidualnego. Promienny uśmiech konsultantki wprost sugerował, że rozmowa będzie przebiegać pozytywnie. Szczegółowe oferty zostały mi przedstawione ustnie jak i pisemnie, nurtujące pytania były przez panią konsultantkę wyjaśnione w sposób profesjonalny bez zbędnego "lania wody". Salon wyglądem nie odbiega od innych, było schludnie oraz czysto. Wysoki poziom zaangażowania oraz profesjonalizm skłoni mnie do ponownego odwiedzenia salonu i zakupu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.