Osoba obsługująca stoisko cukiernicze, była bardzo nie miła i niegrzeczna w stosunku do obsługiwanego klienta. Nie została udzielona odpowiedź na zadane pytania dotyczące kupowanego towaru. Po ponownej próbie uzyskania odpowiedzi pracownica udzieliła szczątkowej odpowiedzi, nie wykorzystując możliwie wielu zalet wizualnych i walorów smakowych wyrobu. Brak profesjonalizmu na zajmowanym stanowisku.
Na sali sprzedażowej trudno zlokalizować personel, który udzieli informacji o towarze. Osoba obsługująca stanowisko kasowe nie nawiązując kontaktu wzrokowego witając klienta podchodzącego do kasy. Po zakończonej transakcji klient pakuje zakupiony towar z miejsca gdzie został przesunięty przez kasjerkę, przy większych zakupach jest on zmieszany z towarem następnego klienta co skutkuje dużym zamieszaniem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.