Zakupione przeze mnie czółenka niestety uległy zniszczeniu, udałam się więc do Deichmanna w celu zareklamowania obuwia. Reklamację oczywiście przyjęto w normalnym trybie, natomiast o jej realizacji, mimo iż sklep zdeklarował się mnie poinformować, żadnych informacji nie otrzymałam i musiałam dowiadywać się o tym sama. Okazało się, że reklamacja została odrzucona, a moja prośba o ponowną reklamację została głośno zbojkotowana przez kierowniczkę sklepu, która w bardzo nieuprzejmy sposób, dała mi do zrozumienia, że nie będzie wysyłać tego jeszcze raz, bo zwyczajnie "jej się nie chce" oraz szyderczo poleciła mi biuro do spraw konsumenta. Jej niemiły ton i nieadekwatne zachowanie były bardzo nie na miejscu. Minus dla obsługi Deichmenna.
Zakupiłam sukienkę w orsay'u, która była w promocji. W przymierzalni okazało się, iż jest brudna na dekolcie, prawdopodobnie był to puder. Była to ostatnia sztuka i bardzo zależało mi, by ją kupić, a więc udałam się do kas i zapytałam co z tym zrobić. Bardzo miła i sympatyczna ekspedientka wydała mi 20% zniżki na sukienkę dodatkowo zapewniła, iż jeżeli nie da się tego wyprać, sukienkę bez problemu będę mogła zwrócić w sklepie i otrzymam zwrot gotówki. Duży plus dla obsługi orsay'a oraz systemu szanującego klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.