Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Emilia_366

Dotycząca firmy: DEICHMANN

Treść opinii: Zakupione przeze mnie czółenka niestety uległy zniszczeniu, udałam się więc do Deichmanna w celu zareklamowania obuwia. Reklamację oczywiście przyjęto w normalnym trybie, natomiast o jej realizacji, mimo iż sklep zdeklarował się mnie poinformować, żadnych informacji nie otrzymałam i musiałam dowiadywać się o tym sama. Okazało się, że reklamacja została odrzucona, a moja prośba o ponowną reklamację została głośno zbojkotowana przez kierowniczkę sklepu, która w bardzo nieuprzejmy sposób, dała mi do zrozumienia, że nie będzie wysyłać tego jeszcze raz, bo zwyczajnie "jej się nie chce" oraz szyderczo poleciła mi biuro do spraw konsumenta. Jej niemiły ton i nieadekwatne zachowanie były bardzo nie na miejscu. Minus dla obsługi Deichmenna.