Opinie użytkownika (1)

Pani z obsługi...
Pani z obsługi klienta odpowiedziała na wszystkie moje pytania z pełną dokładnością i zrozumieniem. Ton wypowiedzi był miły, jednocześnie zachowała wszystkie wymogi formalne rozmowy (jak sądzę) Za każdym razem informowała, że pozostaje na linii i dziękowała za czas oczekiwania, nawet jeśli trwał on miej niż minutę.Co ważne dykcja prawidłowa, wszystko potrafiłam zrozumieć, nie przekręcała mojego nazwiska (co się innym, często zdarza).Czas obsługi ograniczony był do minimum.Naprawdę zadowolona jestem z obsługi.

Emilia_344

25.06.2014

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
20.01.2019
Odpowiedź firmy
Witam. Dziękuję, że znalazła Pani czas na podzielenie się swoją opinią na temat obsługi w mBanku. Jest mi niezmiernie miło, że oceniła Pani rozmowę z konsultantką mLinii jako profesjonalną, ponieważ dokładamy wszelkich starań, aby w każdej rozmowie zostały zachowane jak najwyższe standardy obsługi. Cieszę się, że ton i dykcja konsultantki oraz czas trwania rozmowy spełnił Pani oczekiwania. Wierzę, że dalsze korzystanie z usług mBanku będzie dla Pani satysfakcjonujące, a kolejne kontakty z mLinią będę na równie wysokim poziomie. Pozdrawiam Justyna Wawrzonek, mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi