Towar jest widoczny i zawsze poukładany. Łatwo jest znaleźć to co nas interesuje, gdyż sklep nie zmienia swojego rozlokowania towaru (a jeśli nawet, to jest ono z korzyścią dla klientów). Osoba siedząca przy kasie zawsze mówi dzień dobry. Nawet jeśli kolejka jest naprawdę długa, każdego z klientów traktuje uprzejmie.
Pojawienie się klienta w sklepie nie wzbudziło zainteresowania wśród personelu. Powitanie było wymuszone, a pomoc udzielona w trakcie wyboru towaru wykonana z wyraźna niechęcią. W sklepie panuje nieład pomimo ogólnie dobrego pierwszego wrażenia(sklep jest duży i jasny). Buty są poustawiane byle jak i po kilka fasonów na raz, przez co nie można się skupić na konkretnym, interesującym mnie produkcie. Znalezienie swojego numeru graniczy z cudem. W rzeczywistości taka para butów nie znajduje się na składzie, ale żeby się o tym dowiedzieć trzeba przeszukać cały sklep w poszukiwaniu ekspedientki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.