Kangur

(1.78)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (9 z 11)

Udałam się do...
Udałam się do sklepu obuwniczego "Kangur", który mieści się na I piętrze C.H. Galeria S w Siedlcach. Sklep zajmuje niewielki boks, jednak asortyment jest prawidłowo ułożony i widać wszystkie ceny - szczególnie promocje, które są dodatkowo oznaczone. Minusem jest fakt, iż przejście pomiędzy kolejnymi pudełkami z butami jest dość utrudnione - b.wąskie przejścia. Największym minusem dzisiejszej obserwacji jest fakt, że Pani sprzedawczyni nie reagowała na klientów - w sklepie oprócz mnie była Pani z dwójką dzieci dla których szukała obuwia. Poprosiła ekspedientkę o buty dla syna w danym rozmiarze - niestety nie doczekała się ani odpowiedzi, ani jakiejkolwiek innej reakcji ze strony sprzedawcy, ponieważ Pani była zajęta rozmową z koleżanką. Klientka sama musiała się obsłużyć.

Gunia

24.08.2011

Placówka

Siedlce, Wojskowa 3

Nie zgadzam się (1)
W sąsiedztwie sklepi...
W sąsiedztwie sklepi Heavy Duty znajduje się butik firmy Kangur. Pomyślałam, że skoro odwiedzam wszystkie sklepy obuwnicze powinna wstąpić i tam. Kiedy weszłam do sklepu świecił on pustkami. Zostałam powitana przez pracownicę, mającą około 35 lat. Przeszłam się między kartonami z butami i doszłam do wniosku, że nie znajdę tam nic dla siebie. Wprawdzie ceny obuwia były naprawdę niskie, jednak jakość butów była adekwatna do ceny. Jestem zdania, że tylko bogatych stać na buty jednorazowego użytku, które mogą co miesiąc wymieniać na nowe. Ja wolę zainwestować w buty trzycyfrową kwotę i chodzić w nich wiele sezonów. Buty oferowane w tym sklepie dosłownie rozpadały się w rękach. Tworzywo, z którego były wykonane było sztuczne zaś w sklepie czuć było chińszczyzną i tandetą.

zarejestrowany-uzytkownik

19.07.2011

Placówka

Biała Podlaska, Brzeska

Nie zgadzam się (2)
Z daleka wystawa...
Z daleka wystawa nie jest zachęcająca. W oknach widać tylko duże plakaty promocyjne, które jednak nie są interesujące. gdy podejdzie się bliżej na oknach i szybie drzwi wejściowych widać brudne smugi. W sklepie podłoga jest nieumyta. Część wysokiego obuwia jest ułożona poziomo co nie wygląda dobrze. W sklepie były 3 ekspedientki, żadna nie przywitała mnie i nie odpowiedziała na ukłon. Sklep ma dwa poziomy, jednak w momencie mojego pobytu w sklepie na drugim poziomie nie było nikogo z obsługi. Ekspedientka, która poprosiłam o pomoc okazała się osobą bardzo uprzejmą i kompetentną. Nie tylko sprawiła, że czułam się swobodnie prosząc o kolejne pary butów, ale także umiała znaleźć to, o co mi chodziło. Dwa razy jednak zaproponowała towar, który nie odpowiadał temu o co prosiłam. Kiedy wychodziłam nikt mnie nie pożegnał.

Justyna_949

04.03.2011

Placówka

Lublin, Krakowskie Przedmieście 53

Nie zgadzam się (3)
Zdecydowana większość produktów...
Zdecydowana większość produktów mieści się na piętrze sklepu. Schody są wąskie i strome. W salach znajdują się buty damskie, męskie i dziecinne. W każdej sali stoi sprzedawczyni gotowa do pomocy. Wybór spory, ceny przystępne, często organizowane są wyprzedaże. Kiedy podeszłam do kasy, musiałam poczekać chwilę, aż pani skończy rozmowę telefoniczną. Okazało się, że nie ma wydać, a ja nie miałam drobnych. Powinna mi wydać 25 zł więc nie jest to jakaś zawrotna suma. Zawsze myślałam, że to obowiązkiem kasjerki jest jakoś sobie zorganizować drobne. Ale pani oświadczyła, że skoro obie nie mamy drobnych to ona nic na to nie poradzi i poprosiła bym gdzieś sobie rozmieniła. Nie pozostało mi nic innego jak oddać buty i wyjść, niestety nie chciało mi się już po nie wracać.

szafirek

08.12.2010

Placówka

Lublin, Krakowskie Przedmieście 25

Nie zgadzam się (1)
Sklep Kangur pojawił...
Sklep Kangur pojawił się w C. H. Rywal całkiem niedawno dlatego przebywając w centrum postanowiłam tam wstąpić i zapoznać się z ofertą tego sklepu. Kiedy weszłam do sklepu zostałam powitana przez dwie pracownice stojące za kasą. Na sklepie przebywało małżeństwo kupujące obuwie zimowe córce. Żadna z pracownic nie zainteresowała się pomocą dla tych klientów. Oprócz butów sklep w swojej ofercie posiada torebki. Wydaje mi się, że towar w tym sklepie nie należy do najlepszych jakościowo. Kozaczki damskie zimowe kosztowały 99 zł, 129 zł. Z pewnością nie były skórzane i zastanawiam się czy przetrwają dłużej niż jeden sezon.

zarejestrowany-uzytkownik

02.12.2010

Placówka

Biała Podlaska, Brzeska

Nie zgadzam się (2)
Kolejny szok(niestety to...
Kolejny szok(niestety to nie był szok cenowy;)). Na pierwszy rzut oka można było by stwierdzić że sklep jest dość duży. Jednak sposób rozstawienia towaru przypomina ona mi magazyn gdzie pudełka z butami znajdują się niemal na każdym metrze kwadratowym tego sklepu. Nie ma tam możliwość swobodnie przejść nie potykając się o kolejne pudełka i półki. Kolejna rzecz która zasługuje na niską ocenę dotyczy mianowicie oświetlenia sklepu. To z kolei w połączeniu z ciasnotą w sklepie powoduje wrażenie, że nie znajduje się w sklepie tylko w ciemnym ciasnym lochu. Na sam koniec nie omieszkam ocenić także obsługi personelu a dokłandiej jej brak. W sklepie spędziłem ponad pół godziny i w tym czasie żaden ze sprzedawców do mnie nie podszedł gdyż wszyscy byli cały ten czas zajęci rozmowami przy kasie. Jedynym pozytywnym aspektem tego sklepu były ceny które w porównaniu z innymi sklepami obuwniczymi okazały się dość konkurencyjne.

zarejestrowany-uzytkownik

22.10.2009

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, Mickiewicza, Galeria Ostrowiec 30

Nie zgadzam się (25)
Kolejny szok(niestety to...
Kolejny szok(niestety to nie był szok cenowy;)). Na perwszy rzut oka mozna było by swtierdzić żę sklep jest dośc duży. Jednak sposób rozstawienia towaru przypomiona mi magazyn gdzie pudełka z butami znajdują sią niemal na kazdym metrze kwadratowym tego sklepu. Nie ma tam możliwośći swobodnie przejść nie potykająć się o kolejne pudełka i półki. Kolejna rzecz która zasługuje na nagane dotyczy mianowicie oświetlenia sklepu. Odniosłem wrażenie iż właściciele sklepu bąz personel za bardzo przejeli sie kryzysem ekonomicznym ponieważ ze wszystkich mozliwych lamp działało może około 15% oświetlenia. To z kolei w połaczeniu z ciasnotą w sklepie powoduje wrażenie, że nie znajduje sie w sklepie tylko w ciemnym ciasnym lochu. Na sam koniec nie omieszkam ocenic także obsługi personelu a dokłandiej jej brak. W sklepie spedziłem ponad pół godziny i w tym czasie żaden ze sprzedawców do mnie nie podszedł gdyż wszyscy byli cały ten czas zajęci rozmowami przy kasie. Jedynym pozytywnym aspektem tego sklepu były ceny któe w porównaniu z innymi sklepami obówniczymi okazały sie dość konkurencyjne.

Adrian_56

07.10.2009

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, Mickiewicza, Galeria Ostrowiec 30

Nie zgadzam się (27)
Pojawienie się klienta...
Pojawienie się klienta w sklepie nie wzbudziło zainteresowania wśród personelu. Powitanie było wymuszone, a pomoc udzielona w trakcie wyboru towaru wykonana z wyraźna niechęcią. W sklepie panuje nieład pomimo ogólnie dobrego pierwszego wrażenia(sklep jest duży i jasny). Buty są poustawiane byle jak i po kilka fasonów na raz, przez co nie można się skupić na konkretnym, interesującym mnie produkcie. Znalezienie swojego numeru graniczy z cudem. W rzeczywistości taka para butów nie znajduje się na składzie, ale żeby się o tym dowiedzieć trzeba przeszukać cały sklep w poszukiwaniu ekspedientki.

Emilia_109

29.08.2009

Placówka

Lublin, Zana 19

Nie zgadzam się (31)
Sklep "Kangur" znajduje...
Sklep "Kangur" znajduje się w CH Leclerc. Po wejściu widać asortyment ułożony po obu stronach sali oraz "atrakcyjne oferty" umieszczone na środku sali. Męskie buty, lekko przykurzone ułożone równo jednak bez jakiegokolwiek pomysłu. Pracownice były zajęte obsługą kasy, co utrudniało zadawanie jakichkolwiek pytań a poszukiwanie butów stwarzało problemy. Ponadto niezwykle ubogi asortyment oraz brak zaangażowania pracowników stwarza bardzo niemiłe wrażenie dla klienta.

ZEUS

04.12.2008

Placówka

Lublin, Zana 19

Nie zgadzam się (26)

Kangur

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Kangur?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.