Zamówiłam książkę przez katalog internetowy. Poszłam ją odebrać. Nie było nikogo w kolejce, więc podałam legitymację i oczekiwałam na lekturę. Okazał się, że zamówiona przeze mnie książka to płyta. Pani bibliotekarka uprzejmie zapytała czy chcę ja wziąć. Postanowiłam ją odebrać i sprawdzić czy mi się przyda. Pracownice tej biblioteki są wyjątkowo pomocne i kompetentne.
Po wejściu na sale marketu można wziąć gazetkę promocyjną. Co prawda nie wszystkie promocyjne towary znajdują się w sklepie, ale asortyment w stałych cenach jest odpowiednio wyeksponowany i widoczny. Ceny są niskie w porównaniu do konkurencyjnych marketów. Kasjerka była bardzo powolna, można było zauważyć, że pracuje w tym sklepie od niedawna. Przede mną było kilka osób w kolejce z niewielkimi zakupami a czas oczekiwania wynosił około 15 minut.
Zakupiłam kupon promocyjny na usługę fryzjerską w Salonie Hair Coif w Centrum Handlowym na ul. Kruszwickiej w Bydgoszczy. Zapisałam się dzień wcześniej na godzinę 18. Po przybyciu na umówioną wizytę zostałam mile przywitana i poproszono mnie, abym zaczekała. Czekałam około 20 minut. Fryzjerka zgodnie z zakupioną usługą umyła mi głowę oraz wykonała relaksacyjny masaż głowy. Pracownica była bardzo profesjonalna i ścięła mi włosy zgodnie z moimi wskazaniami. Po wizycie w tym salonie włosy były wyjątkowo miękkie i miłe w dotyku. Cena usługi to 29zł, ale była to cena promocyjna. Normalnie trzeba by było zapłacić dwa razy tyle, co moim zdaniem jest dość drogo.
Kasjerka w markecie była bardzo uprzejma, powitała mnie a na koniec podziękowała za zakupy. Na sali była jedna pracownica, która wykładała towary i czyściła półki. Wadą tego sklepu jest to, że jest wyjątkowo niewielki, trzeba przeciskać się między półkami, ale dzięki temu nie ma problemu z odnalezieniem produktów, które są odpowiednio rozłożone na półkach tak jak to powinno wyglądać, czyli każdy produkt jest w swoim dziale, mąka obok cukru, słoiki z sosami obok zupek i sosów w paczce. Jest dużo promocji, a niższe ceny są napisane na żółtych karteczkach, co wyjątkowo ułatwia odnalezienie promocji. Przy kasie stało kilka osób, a czas oczekiwania wynosił kilka minut, kasjerka pracowała szybko i sprawnie.
Zakupy w sieci sklepów Biedronka są zawsze dla mnie przyjemne, przede wszystkim ze względu na konkurencyjne ceny. Mimo niskich cen, jakość produktów jest niezwykle wysoka. Pracownicy sklepu są mili i pomocni, gdy nie mogę czegoś znaleźć. Często jednak zdarza się, że przejścia między regałami są zastawiane paletami i tak było i tym razem. Razem z koszykiem miałam problem z przejściem, bo na mojej drodze stanęły napoje. Pracownicy sklepu powinni to zmienić, ponieważ utrudnia to robienie zakupów.
Postanowiłam kupić kilka drobiazgów do biżuterii: koraliki, perełki, żyłki. Znalazłam sklep internetowy ELIZA. Po zalogowaniu się bez problemu wiedziałam, jak wrzucać przedmioty do koszyka. Wszystko było odpowiednio opisane, a ceny wyjątkowo niskie. Po potwierdzeniu zakupu przedmiotów, otrzymałam e-maila z listą oraz numerem konta bankowego, na które wpłaciłam pieniążki. Przelew również został potwierdzony przez sklep internetowy oraz otrzymałam informacje, że paczka została wysłana. Cała procedura przebiegła sprawnie i bez komplikacji, a produkty były w idealnym stanie, tak jak w opisie na stronie www.
Wpłacają pieniądze na swoje konto w banku, spotkałam się z miłą obsługą. Wszyscy pracownicy mieli takie same stroje, wiadomo było kto jest pracownikiem placówki. Są trzy stanowiska i przy każdym z nich był pracownik, dzięki czemu można było uniknąć stania w kolejce. Oddział banku jest dość niewielki, ale wszystkie stanowiska pracy są odpowiednio ulokowane, aby petent czuł się swobodnie i komfortowo.
W piątek, zgodnie z listem jaki otrzymałam od jednostki ubezpieczającej - PZU - przedłożyłam dokumentacje medyczną, w związku z moim leczeniem powypadkowym. Wchodząc do PZU - podeszłam do pierwszego stanowiska, gdzie po wytłumaczeniu jakiej sprawy dotyczy moja wizyta, uzyskałam informację, do którego stanowiska mam się udać. Podeszłam do odpowiedniego biurka i tam z uśmiechem na twarzy przywitała mnie pracownica. Po wytłumaczeniu celu wizyty, Pani przyjęła moje dokumenty i udzieliła mi informacji, kiedy powinnam spodziewać się listu z wyznaczonym terminem komisji lekarskiej. Postawa pracowników tej jednostki była nienaganna. Cechowali się oni schludną aparycją i bardzo wysoką kulturą osobistą. Z całą pewnością mogę powiedzieć, że dobro klienta było na pierwszym miejscu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.