eliza.pl

(3.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Przy ostatniej wizycie...
Przy ostatniej wizycie w salonie Eliza w CH byłam bardzo zawiedziona poziomem obsługi w tym sklepie. Po wejściu do sklepu nikt nie zauważył mojej obecności mimo grupy 5 pracownic stojących w grupce obok i rozmawiających ze sobą. Spędziłam 10 minut przy gablotce oglądając kolczyki, by wreszcie móc kupić jedną z par musiałam przeszkodzić Panią w rozmowie prosząc o pomoc. Chociaż wybrałam jedną z par, jednak nie mogłam liczyć na pomoc pracownicy w wyborze. Dałam również do zrozumienia, że mogłabym kupić coś jeszcze, jednak nic nie zostało mi zaproponowane. Pytałam również o tworzywo, z którego są wykonane kolczyki (z uwagi na alergię), ale Pani nie była mi w stanie odpowiedzieć.Chociaż ceny sklepu są bardzo atrakcyjne, jednak obsługa zniechęca,a na pewno nie zachowuje się profesjonalnie, jak np. w konkurencyjnych salonach jubilerskich, gdzie klient czuje się mile widziany.

Halina_99

14.01.2015

Placówka

Włocławek, Kilińskiego 3

Nie zgadzam się (0)
Postanowiłam kupić kilka...
Postanowiłam kupić kilka drobiazgów do biżuterii: koraliki, perełki, żyłki. Znalazłam sklep internetowy ELIZA. Po zalogowaniu się bez problemu wiedziałam, jak wrzucać przedmioty do koszyka. Wszystko było odpowiednio opisane, a ceny wyjątkowo niskie. Po potwierdzeniu zakupu przedmiotów, otrzymałam e-maila z listą oraz numerem konta bankowego, na które wpłaciłam pieniążki. Przelew również został potwierdzony przez sklep internetowy oraz otrzymałam informacje, że paczka została wysłana. Cała procedura przebiegła sprawnie i bez komplikacji, a produkty były w idealnym stanie, tak jak w opisie na stronie www.

Ema

22.09.2010

Kontakt online

Nie zgadzam się (30)

eliza.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż eliza.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przy ostatniej wizycie...
Przy ostatniej wizycie w salonie Eliza w CH byłam bardzo zawiedziona poziomem obsługi w tym sklepie. Po wejściu do sklepu nikt nie zauważył mojej obecności mimo grupy 5 pracownic stojących w grupce obok i rozmawiających ze sobą. Spędziłam 10 minut przy gablotce oglądając kolczyki, by wreszcie móc kupić jedną z par musiałam przeszkodzić Panią w rozmowie prosząc o pomoc. Chociaż wybrałam jedną z par, jednak nie mogłam liczyć na pomoc pracownicy w wyborze. Dałam również do zrozumienia, że mogłabym kupić coś jeszcze, jednak nic nie zostało mi zaproponowane. Pytałam również o tworzywo, z którego są wykonane kolczyki (z uwagi na alergię), ale Pani nie była mi w stanie odpowiedzieć.Chociaż ceny sklepu są bardzo atrakcyjne, jednak obsługa zniechęca,a na pewno nie zachowuje się profesjonalnie, jak np. w konkurencyjnych salonach jubilerskich, gdzie klient czuje się mile widziany.