Opinie użytkownika (5)

Dnia 10 września...
Dnia 10 września 2014r. odwiedzilam dyskont meblowy Lord .Wnętrze sklepu jest bardzo przestronne, tak że towar duzy gabarytowo /stoły, krzesla, komplety wypoczynkowe itp. sa bardzo przejrzyście i oryginalnie wyeksponowane. Jest to sklep gdzie za sofy i narożniki ze skóry naturalnej oraz w tkaninach można kupić już za 600zł. Ponadto w ofercie sklepu są nowoczesne i funkcjonalne łóżka, szafy, komody oraz wiele innych mebli w super atrakcyjnych cenach. Panie i panowie z obsługi są cały czas na terenie sklepu i służą w każej chwili pomocą, czy fachową radą. Sklep ten ma stronę na facebooku, gdzie zamieszczane są na bieżąco aktualne oferty, czy tez promocje mebli z aktualną ceną. W sklepie tym wszystkie meble są 2-go gatunku np.z tylu kanapy ze skóry rysa na na obiciu. O wszystkich wadach sprzedawcy uczciwie informują i pokazują gdzie on są. Będąc w tym sklepie chciałam kupić komodę do pokoju. Sprzedawczyni z uśmiechem na twarzy zaproponowala mi kilka informując o rysach na politurze z tylu mebla. Bardzo zadowolona kupilam komodę za niewielką cenę.O transport tez nie musiałam się martwić, Obsługa sklepu zamówiła bagażówkę i tego sanego dnia komoda znalazła sie w moim domu.. Muszę jeszcze dodać, że wszystkie meble są już skręcone i gotowe do wstawienia w domu.

Elzbieta_460

20.09.2014

AS

Placówka

Zgorzelec, Jeleniogórska 40

Nie zgadzam się (0)
Dnia 17.09 2014r....
Dnia 17.09 2014r. odwiedziłam EMPiK. Chciałam kupić bajkę na urodziny dla wnuka.Nie było nikogo z obsługi,na terenie sklepu , kto pomógłby mi wybrać książkę. Nie mogłam znaleźć odpowiedniego działu-jest bardzo ciasno i panował bałagan wśród książek dla dzieci- nie ma podziału ze wg na wiek-pozycje dla 7, czy 8 -latków są pomieszane z tymi dla najmłodszych, Brak wyraźnie zaznaczonej granicy wiekowej /ogólnie/ powoduje, że klient po wybraniu ksi,ażki odsawia ją gdziekolwiek. Nie nikogo z obsługi kto doradziłby jakiej ksiązki i gdzie szukać. Regały z książkami dla najmłodszych są tuż przy podłodze-na najniższych półkach co jest bardzo nieporęczne i cięzko znależć cokolwiek w pozycji kuc zne..Gdy podeszlam do kasy i poprosiłam o pomoc ,usłyszałam ,że nie ma dodatkowego personelu ,a ja mogę sobie wszystko przreczytać.Moje zniechęcenie poziomem obsługi, sposobem wyeksponowania bajek i książeczek dla dzieci spowodowało, ze napewno juz nigdy nie bede szukala dziecięcych pozycji w tym sklepie.

Elzbieta_460

20.09.2014

AS

Placówka

Zgorzelec, Armii Krajowej 52a

Nie zgadzam się (0)
Regularnie korzystam z...
Regularnie korzystam z usług wizażystki i kosmetyczki p. Grażyny. Zarówno ona jak i inne panie z Douglasa są miłe, uprzejme, wysokiej kultury osobistej.Posiadają dużą wiedzę na temat sprzedawanych kosmetyków pielęgnacyjnych i kolorowych.Obsługa wyróżnia się nienagannym strojem służbowym i perfekcyjnym makijażem. Panie w sposób kompetentny polecają kosmetyki o zróżnicowanych cenach i markach. Można w każdej chwili skorzystać z porad makijażowych jak i poddać się wykonaniu makijażu /za darmo/

Elzbieta_460

19.06.2014

AS

Placówka

Zgorzelec, Armii Krajowej 52a

Nie zgadzam się (0)
Dzisiaj udałam się...
Dzisiaj udałam się do drogerii Rossmann w Plazie, w Zgorzelcu.Chciałam kupić wodę perfumowaną K. Kleina dla męża. Najpierw długo czekałlam na to, aby ktoś mnie obsłużył. Ochroniarz cały czas uważnie mi się przyglądał. Po kilkakrotnych prośbach dotyczących obsługi, przyszła wreszcie sprzedawczyni i z wyraźnie niechętną miną wysłuchała moich sugestii dotyczących zapachu dla męża, a następnie pokazała opakowanie, ale stwierdziła, że nie ma testera i nie mogę powąchać jak pachnie. Na moją sugestię, że to chyba żart pani odwróciła się i poszła. Sam wygląd tej drogerii jest podobny do tego typu, niemniej jednak jest w miarę luźno. Napewno nie będę już kupowała w tym sklepie. Ochroniarz, który traktuje mnie jak potencjalnego klienta oraz nieuprzejma i niekompetentna sprzedawczyni skutecznie obrzydzili mi zakupy w Rossmanie.

Elzbieta_460

18.07.2011

Rossmann

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Mając na uwadze...
Mając na uwadze ofertę jaką przedstawiają apteki Dbam O Zdrowie, a mianowicie wybranie leków na receptę i bez w internecie i odebranie zamówienia w aptece spróbowałam tej formy zakupu leków i kosmetyków. Siedząc wygodnie w domu wyszukałam leki zapisane mi na receptę, a przy okazji dermokosmetyki firmy La Roche Posay. W ofercie bieżącej nie było mleczka do ciała z tej firmy, ale na stronie internetowej apteki DOZ była zamieszczona czytelna i jasna informacja,że w przeciągu 24 godzin będzie w aptece dostępny ten kosmetyk. Po wybraniu wszystkich leków i kosmetyków ukazała się informacja, że zamówienie zostało przyjęte i czeka na realizację. Następnego dnia rano z ciekawości zajrzałam na swoją skrzynkę i z radością przeczytałam, że moje leki i dermokosmetyki czekają na odbiór w aptece.Była również informacja odnośnie ceny jaką mam zapłacić. Na miejscu na ul. Jeleniogórskiej przywitał mnie bardzo kompetentny i uprzejmy pan, który po sprawdzeniu adresu e-mailowego i nazwiska wydał mi zamówione leki za które zapłaciłam znacznie mniej niż w innych aptekach/sprawdziłam to/. Wskazał które leki jak mam przyjmować i zapisał na opakowaniu. Zaproponował też, abym przystąpiła do programu lojalnościowego DOZ. Rzetelnie i w sposób konkretny wskazał l na zalety tego programu. Przy okazji kupiłam z firmy Bambino kosmetyki pielęgnacyjne po bardzo korzystnej cenie.Byłam bardzo zaskoczona fachowością personelu, ich sposobem obsługi klienta, oraz szeroką wiedzą na temat wybranych kosmetyków. Pragnę jeszcze dodać iż apteka w której finalizowałam zamówienie wyróżniała się przestronnym wnętrzem, samoobsługą dotyczącą kosmetyków, ciekawą aranżacją wnętrza i szerokim asortymentem szamponów, kremów, balsamów itp różnych dostawców po bardzo atrakcyjnej cenie.Jestem przekonana, że odtąd właśnie w ten sposób będę realizowała swoje i rodziny recepty, jak również dermokosmetyki, których znacznie więcej i w korzystniejszej cenie.

Elzbieta_460

18.07.2011

DOZ.pl

Placówka

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi