Opinie użytkownika (10)

Robię w tej...
Robię w tej hurtowni zakupy od wielu lat i jestem do tego miejsca przyzwyczajona i zadowolona z obsługi w nim istniejącej. Przy wejściu do hali wisi nawet baner informujący , że klienci są zadowoleni z jakości obsługi jest logo Jakość Obsługi. Robiąc zakupy bez problemu można znaleść pracownika danego działu i zadać mu pytanie , pomoże odszukać dany produkt. Co jest ciekawe na wielu działach pracują tam ci sami ludzie od otwarcia tej hali w Białymstoku , czyli od wielu lat.Mili , uprzejmi, klient traktuje ich jak znajomych z widzenia ( których zna parę lat) czuje się przez to pewnie i bezpiecznie. Od dłuższego czasu firma odstąpiła od dodatkowego kontrolowania klientów przez ochronę.Chodzi tu o klientów , którzy zrobili mniejsze zakupy. Hala jest klimatyzowana , czysta. Panie przy kasach też są miłe , nawiązują nawet krótkie rozmowy, daje to wrażenie , że klient nie jest traktowany taśmowo,bezosobowo. Nie ma też problemu z reklamacją towaru. Nawet tam obsługa jest sympatyczna i uprzejma.

Eliza_56

30.06.2010

Makro Cash and Carry

Placówka

Białystok, Al. Jana Pawła II 92

Nie zgadzam się (32)
Obsługa niezmiernie zajęta...
Obsługa niezmiernie zajęta swoją pracą tj. układamniem i porządkowaniem ubrań na wieszakach . Bardzo trudno było zadać trzem paniom z obsługi jakiekolwiek pytanie odnośnie rozmiaru , czy dostępności kolorów . Personel nie wykazywał zainteresowania klientem , był jak w transie zajęty porzątkami. Nawet kupując dziecku ubranie przy kasie czułam się w tym sklepie jak intruz. Nie było mowy też o zwyczajowym proszę , dziękuję , zapraszam ponownie.Dziwine w dzisiejszych czasach , gdzie jest ostra konkurencja w branży odzieżowej.

Eliza_56

30.06.2010

Junior Max

Placówka

Białystok, Św. Rocha

Nie zgadzam się (20)
W niedzielę postanowiłyśmy...
W niedzielę postanowiłyśmy świętować przypadający w poniedziałek Dzień Kobiet w lodziarni Grycan . Obsługa była niezmiernie miła nie było problemu z podzieleniem porcji danego produktu między dzieci . Dzieci w tej mini kawiarni są szczególnie faworyzowane przez obsługę. Obsługa pyta czy jesteśmy zadowoleni z deseru, czy nam w trakcie konsumpcji czegoś nie brakuje. Pracownicy pytają grzecznie czy nie trzeba donieść cukru, czy czegokolwiek. Miłe zaskoczenie , niezmiernie sympatyczna obsługa.

Eliza_56

30.06.2010

GRYCAN

Placówka

Białystok, Hetmańska 16

Nie zgadzam się (19)
Miałyśmy zamiar ...
Miałyśmy zamiar z córką kupić pizzę . Stałyśmy w kolejce do kasy . Gdy obsługa zorientowała się , że jest sznurek oczekujących do kasy z kuchni , gdzie pracownicy przygotowują jedzenie przyszedł jeden z nich i wspomógł w sprzedaży koleżankę . Zostałyśmy uprzejmie obsłużone .Pracownicy ubrani byli w ochronną odżież i czepki zabezpieczające włosy. Kupiliśmy jedzenie odpowiednio podgrzane w piecu i zabezpieczone w opakowaniach na wynos. Pracownik podziękował nam i zapraszał do skorzystania z usług w przyszłości.

Eliza_56

30.06.2010

Flunch

Placówka

Białystok, Zielonogórska

Nie zgadzam się (23)
Jest to hurtownia...
Jest to hurtownia specjalistyczna obsługa jest tam miła , uprzejma. Po wejściu do pomieszczenia sprzedawca prowadził rozmowę telefoniczną służbową , pomimo to próbował mnie obsłużć. Rozmowę dość szybko zakończył. Obsługa fachwa , choć nieco rozkojarzona , co można tłumaczyć upałami niekorzystnie wpływającymi na nasze zdrowie. Sprzedawca przedstawił mi ofertę fachowo , rzeczowo sprzedał towar sprawnie . Pani w kasie również miła . Sprawna obsługa szanująca czas innych.

Eliza_56

30.06.2010

Popularna

Placówka

Białystok, Czysta 12

Nie zgadzam się (22)
W empiku robię...
W empiku robię zakupy dość często lubię to miejsce pracownicy są tam bardzo mili , służą pomocą . Jeśli nie mogę sama czegoś znaleść na półkach, na monitorze dostępnym klientom, w dwóch punktach mogę zwrócić się do pracowników, którzy z uśmiechem wyszukują danego produktu, informacji. Pracownicy przy kasach są bardzo uprzejmi, witają ,żegnają i grzecznie zapraszają do skorzystania ze swoich usług w przyszłości. Bardzo lubię korzystać z usług tego miejsca.

Eliza_56

30.06.2010

empik

Placówka

Białystok, Hetmańska 16

Nie zgadzam się (16)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu nie można długo znaleść obsługi , chcąc zapytać o dostępność rozmiaru trzeba poszukiwać sprzedawców. Spędzają czas na zapleczu lub robią zakupy w innych sklepach znajdujących się w galerii. Oczekiwanie na obsugę to kilka minut , co prawda w sklepie oprócz mnie i mego dziecka był jeszcze tylko jeden klient ale sklep był opuszczony przez personel. Obsługa chłodna ale konkretna, nie zaprasza ponownie, nie dziękuje za zakup co jest w dzisiejszych czasach dość dziwne.

Eliza_56

30.06.2010

Reserved Kids

Placówka

Białystok, Zielonogórska

Nie zgadzam się (24)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu , wybraniu odpowiedniego towaru, przymierzeniu jest miejce wieszak , gdzie można go bezproblemowo odwiesić, jest tam ktoś z obsługi kto na bieżąco sprząta i układa towar.Jest tam porządek. Przy kasie miła obsługa , udzielająca wyczerpującej odpowiedzi na pytania związane z towarem, ewentualnym zwrotem , reklamacją. Obsługa miła ,kompetentna, zachęcająca do ponownego odwiedzenia sklepu.

Eliza_56

30.06.2010

Reserved

Placówka

Białystok, Wrocławska 20

Nie zgadzam się (25)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu tuż po jego otwarciu sprzedawczynio miło mnie przywitała , pomogła odnaleść poszukiwany towar . Przy kasie uprzejmie zaproponowała dodatkowe pozycje pasujące do tej rzeczy w kilku wariantach . Podejście do klienta ,uprzejmość , pomoc i fachowa znajomość zasad sprzedaży bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły szczególnie , gdy obsługiwał mnie bardzo młody pracownik. Jestem bardzo zadowolona z obsługi w tym punkcie sprzedaży tej firmy.

Eliza_56

30.06.2010

5.10.15.

Placówka

Białystok, Hetmańska 16

Nie zgadzam się (27)
Corocznie ubezpieczam w...
Corocznie ubezpieczam w tej placówce PZU obowiązkowe ubezpieczenie budynków gospodarstwa rolnego. Kilka lat płacę składkę całoroczną w pierwszym miesiącu nowego roku. Dotąd odbywało się to w zasadzie automatycznie , w miarę sprawna obsługa, w miarę przyjemna. W tym roku zauważyłam, że w ten oddział się zreorganizował , mniej pracowników , niezbyt przyjażnie nastawieni do petentów. Wiadomo obowiązkowe ubezpieczenie i tak muszą zapłacić. Zapominają jednak o tym , że klient ma do ubezpieczenia kilka pojazdów, sprzętu itd. Moja ocena to -1

Eliza_56

05.04.2010

PZU

Placówka

Białystok, Jana Pawła II 75

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi