Opinie użytkownika (1)

Posiadam konto oraz...
Posiadam konto oraz kartę kredytową w Mbanku.Ostatnimi czasy zdeklarowalam się przy umowie debetowej ,iz część otrzymanej kwoty z debetu będzie przeznaczona na spłatę należności za kartę kredytową i tym samym nastąpi zlikwidowanie jej.Nie otrzymalam jednak konkretnego terminu uiszczenia owej kwoty za kartę kredytową.Dzisiejszego dnia tj.10.03.2010 o godzinie 13.20 otrzymalam smsa i maila z prośbą o niezwłoczne uregulowanie zaległej płatnosci oraz z informacją ,że jeśli potrzebuję uzyskać więcej informacji, proszą mnie o kontakt z operatorami mLinii .Potrzebowalam dowiedzieć się jaki mam czas na spłacenie danej kwoty, więc zadzwonilam na infolinię .Pani konsultanka nie potrafila odpowiedzieć mi na zadane pytanie,tlumacząc się, że ma tylko dostęp do informacji o niezwłocznej spłacie...Kontynuowalam rozmowę i zapytałam czy jezeli dokonam wplaty za dwa lub trzy dni poniosę z tego tytułu jakies konsekwencje...Pani konsultantka-nie potrafila odpowiedziec ,próbujac w międzyczasie poszukac odpowiedzi w regulaminie-ktory jak uwazam osobiście, taki pracowanik jak ona ,czy tez inne osoby zatrudniane na podobnym stanowisku powinny miec w jednym paluszku.Niestety wiedza jaką operują konsultanci mLlinii jest znikoma,a co idzie przez to kazda osboba narażona jest na dodatkowy wydatek ,jezeli jest przetrzymywana na linii ,kiedy to konsultant próbuje wyszukac odpowiedzi na na zadane mu pytania.

Eliza_52

11.03.2010

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (12)
26.01.2021
Odpowiedź firmy
Witam, na samym początku chciałbym podziękować za wyrażenie swej opinii na temat funkcjonalności mBanku. W imieniu banku przepraszam za zaistniałą sytuację, która rzecz jasna nie powinna mieć mi e jsca. Zapewniam, iż dokładamy wszelkich starań, aby wszystkim Klientom mBanku zapewnić kompleksową, sprawną i jak najbardziej profesjonalną obsługę. Kontaktując sie z mLinią można uzyskać szereg szczegółowych informacji dotyczących posiadanych produktów, jak również - jeśli informacje uzyskane od konsultanta nie okażą się wystarczające - można poprosić o połączenie z ekspertem od produktów kredytowych. Ufam, że podobne sytuacje nie będą już miały miejsca. Pozdrawiam, Marek Dębowski, mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi