Opinia użytkownika: Eliza_52
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Posiadam konto oraz kartę kredytową w Mbanku.Ostatnimi czasy zdeklarowalam się przy umowie debetowej ,iz część otrzymanej kwoty z debetu będzie przeznaczona na spłatę należności za kartę kredytową i tym samym nastąpi zlikwidowanie jej.Nie otrzymalam jednak konkretnego terminu uiszczenia owej kwoty za kartę kredytową.Dzisiejszego dnia tj.10.03.2010 o godzinie 13.20 otrzymalam smsa i maila z prośbą o niezwłoczne uregulowanie zaległej płatnosci oraz z informacją ,że jeśli potrzebuję uzyskać więcej informacji, proszą mnie o kontakt z operatorami mLinii .Potrzebowalam dowiedzieć się jaki mam czas na spłacenie danej kwoty, więc zadzwonilam na infolinię .Pani konsultanka nie potrafila odpowiedzieć mi na zadane pytanie,tlumacząc się, że ma tylko dostęp do informacji o niezwłocznej spłacie...Kontynuowalam rozmowę i zapytałam czy jezeli dokonam wplaty za dwa lub trzy dni poniosę z tego tytułu jakies konsekwencje...Pani konsultantka-nie potrafila odpowiedziec ,próbujac w międzyczasie poszukac odpowiedzi w regulaminie-ktory jak uwazam osobiście, taki pracowanik jak ona ,czy tez inne osoby zatrudniane na podobnym stanowisku powinny miec w jednym paluszku.Niestety wiedza jaką operują konsultanci mLlinii jest znikoma,a co idzie przez to kazda osboba narażona jest na dodatkowy wydatek ,jezeli jest przetrzymywana na linii ,kiedy to konsultant próbuje wyszukac odpowiedzi na na zadane mu pytania.