Obsługa w placówce bankowej, jest koszmarna. Brak klientów, mimo to na doradcę czeka się przynajmniej 10 minut. Pracownicy kompetetni, ale nie chętni do pomocy, odsyłają na infolinię. Placówka ładna, chętni spędza się tam czas. Najbardziej razi opieszałość pracowników banku. Wygląd personelu nienaganny, elegancko, ale skromnie ubrani, zadbani. Oferta mało promocyjna względem innych banków, mimo iż jestem już długoletnim klientem.
Rozmowa z infolinią. Wiedza i komepetencje oceniam jak najbardziej pozytywnie. Rzeczowo przedstawienie sytuacji, wytłumaczenie problemu, pokazanie wyjście, Duży plus. Zachowanie pani na infolini profesjonalne, rzeczowe pytania, sympatyczne podejście do klienta. Oferta konkurencyjna, uczciwe podejście banku do klienta, nagradzanie klienta za długa współpracę. Czas obsługi krótki, ale wszystko zostało wyjaśnione.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.