Opinie użytkownika (7)

Szukając miejsca do...
Szukając miejsca do zjedzenia czegoś "na szybko " trafiłam do tego zakładu gastronomicznego. Ku mojemu zdziwieniu za niewielką cenę otrzymałam naprawdę sporą porcjęzestawu z karkówką. Mięso było wyjątkowo smaczne. Na posiłek nie czekałam długo. Naprawdę warto tam zaglądać. Szkoda tylko, że wystrój pozostawia sporo do życzenia.

Elżbieta_274

11.10.2011

U Lesiaka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Internetowa perfumeria, która...
Internetowa perfumeria, która oferuje luksusowe towary w przyzwoitych cenach. Bardzo kompetentnai miła obsługa. Dobry kontakt. Przesyłki dobrze zabezpieczone a towar zgodny z opisem. Sporo promocji a do tego informacji o nowych trendach. Wiele ciekawych rzeczyi na temat nowinek kosmetycznych. Sklep bardzo przyjazny dla kupującego.

Elżbieta_274

11.10.2011

pasja.org

Kontakt online

Nie zgadzam się (2)
Załatwiałam dziś zezwolenie...
Załatwiałam dziś zezwolenie na sprzedaż alkoholu. Niestety pan zajmujący się tym był niemiły, niechętny do jakiejkolwiek pomocy. Gdyby nie interwencja innych urzędników nic bym nie załatwiła. Pan niechętnie wypisał mi zezwolenie przy czym zajęło mu to bardzo dużo czasu, co każdemu innemu zajęłoby tylko chwilkę. To niesłychane, by urzędnik miał takie problemy z obsługą komputera. Pan ten potraktował mnie w sposób, który sprawił, że poczułam się jak w czasach komunizmu. Na szczęście pozostali urzędnicy są mili i pomocni.

Elżbieta_274

03.09.2011

Urząd Gminy Radomin

Placówka

Radomin, Radomin

Nie zgadzam się (4)
Założyłam konto przez...
Założyłam konto przez internet i generalnie jestem zadowolona z jakości usług tego banku. Niestety problem pojawił się w momencie zmiany danych osobowych. Dlaczego można założyć konto bez wizyty w placówce banku ale zmienić nazwiska już nie? Nie rozumiem tego. Dlatego wybrałam bank internetowy by nie dojeżdżać i nie wystawać w kolejkach bankowych. Tymczasem wygląda na to, że tego nie uniknę. Najbliższy oddział banku mam 70 km od miejsca zamieszkania. Nie podoba mi się ten sposób rozwiązania problemu zmiany nazwiska.

Elżbieta_274

21.10.2010

Alior Bank

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Zerwanie umowy z...
Zerwanie umowy z Cyfrowym Polsatem nawet po kilku latach bycia ich klientem to koszmar. Obowiązuje trzymiesięczne wypowiedzenie. Pomimo XXI wieku firma nie przyjmuje wypowiedzenia drogą telefoniczną ani internetową. Wysyłane pocztą nie dochodzą, chyba, że posiada się potwierdzenie nadania przesyłki listem poleconym. To jakiś koszmar, że sami przedłużają umowę bez podpisu klienta a potem nie można jej rozwiązać w normalny sposób. Nie polecam nikomu tej firmy. To trzymanie klienta za wszelką cenę. Do tego każdy pracownik w rozmowie telefonicznej udziela innych, sprzecznych z sobą informacji.

Elżbieta_274

21.10.2010
Nie zgadzam się (1)
Pomimo opłacania ...
Pomimo opłacania oprócz pakietu familijnego, dodatkowego pakietu- muzyka, Cyfrowy Polsat notorycznie wyłączał mi jego sygnał. Co miesiąc narażało mnie to na dodatkowe koszty za połączenia telefoniczne z obsługą klienta. Za każdym razem obiecywano, że to już ostatni raz. Ostatnio Pani powiedziała mi, że mi nie odblokuje pomimo zrobionej opłaty, dopóki nie podpiszę kolejnej umowy. Jestem klientką tej firmy od ponad 3 lat. Umowa wygasła już dwa lata temu a podpisywanie kolejnej nie było konieczne. Zrezygnowałam z usług tej firmy i nikomu jej nie polecam. Wystarczy jeden dzień spóźnienia a natychmiast blokują sygnał. Za to z jego odblokowaniem zawsze są problemy.

Elżbieta_274

14.04.2010
Nie zgadzam się (26)
Po śmierci ojca...
Po śmierci ojca udałam się do oddziału PZU w celu uzyskania odszkodowania. Pani w okienku okazała się bardzo taktowna i pomocna. Zostałam obsłużona sprawnie i szybko a przy tym bardzo sympatycznie. Pieniądze wypłacono mi od ręki bez zbędnych pytań. Jestem mile zaskoczona profesjonalizmem pracowników PZU.

Elżbieta_274

27.01.2010

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi