Szukając miejsca do zjedzenia czegoś "na szybko " trafiłam do tego zakładu gastronomicznego. Ku mojemu zdziwieniu za niewielką cenę otrzymałam naprawdę sporą porcjęzestawu z karkówką. Mięso było wyjątkowo smaczne. Na posiłek nie czekałam długo. Naprawdę warto tam zaglądać. Szkoda tylko, że wystrój pozostawia sporo do życzenia.
Internetowa perfumeria, która oferuje luksusowe towary w przyzwoitych cenach. Bardzo kompetentnai miła obsługa. Dobry kontakt. Przesyłki dobrze zabezpieczone a towar zgodny z opisem. Sporo promocji a do tego informacji o nowych trendach. Wiele ciekawych rzeczyi na temat nowinek kosmetycznych. Sklep bardzo przyjazny dla kupującego.
Załatwiałam dziś zezwolenie na sprzedaż alkoholu. Niestety pan zajmujący się tym był niemiły, niechętny do jakiejkolwiek pomocy. Gdyby nie interwencja innych urzędników nic bym nie załatwiła. Pan niechętnie wypisał mi zezwolenie przy czym zajęło mu to bardzo dużo czasu, co każdemu innemu zajęłoby tylko chwilkę. To niesłychane, by urzędnik miał takie problemy z obsługą komputera. Pan ten potraktował mnie w sposób, który sprawił, że poczułam się jak w czasach komunizmu. Na szczęście pozostali urzędnicy są mili i pomocni.
Założyłam konto przez internet i generalnie jestem zadowolona z jakości usług tego banku. Niestety problem pojawił się w momencie zmiany danych osobowych. Dlaczego można założyć konto bez wizyty w placówce banku ale zmienić nazwiska już nie? Nie rozumiem tego. Dlatego wybrałam bank internetowy by nie dojeżdżać i nie wystawać w kolejkach bankowych. Tymczasem wygląda na to, że tego nie uniknę. Najbliższy oddział banku mam 70 km od miejsca zamieszkania. Nie podoba mi się ten sposób rozwiązania problemu zmiany nazwiska.
Zerwanie umowy z Cyfrowym Polsatem nawet po kilku latach bycia ich klientem to koszmar. Obowiązuje trzymiesięczne wypowiedzenie. Pomimo XXI wieku firma nie przyjmuje wypowiedzenia drogą telefoniczną ani internetową. Wysyłane pocztą nie dochodzą, chyba, że posiada się potwierdzenie nadania przesyłki listem poleconym. To jakiś koszmar, że sami przedłużają umowę bez podpisu klienta a potem nie można jej rozwiązać w normalny sposób. Nie polecam nikomu tej firmy. To trzymanie klienta za wszelką cenę. Do tego każdy pracownik w rozmowie telefonicznej udziela innych, sprzecznych z sobą informacji.
Pomimo opłacania oprócz pakietu familijnego, dodatkowego pakietu- muzyka, Cyfrowy Polsat notorycznie wyłączał mi jego sygnał. Co miesiąc narażało mnie to na dodatkowe koszty za połączenia telefoniczne z obsługą klienta. Za każdym razem obiecywano, że to już ostatni raz. Ostatnio Pani powiedziała mi, że mi nie odblokuje pomimo zrobionej opłaty, dopóki nie podpiszę kolejnej umowy. Jestem klientką tej firmy od ponad 3 lat. Umowa wygasła już dwa lata temu a podpisywanie kolejnej nie było konieczne. Zrezygnowałam z usług tej firmy i nikomu jej nie polecam. Wystarczy jeden dzień spóźnienia a natychmiast blokują sygnał. Za to z jego odblokowaniem zawsze są problemy.
Po śmierci ojca udałam się do oddziału PZU w celu uzyskania odszkodowania. Pani w okienku okazała się bardzo taktowna i pomocna. Zostałam obsłużona sprawnie i szybko a przy tym bardzo sympatycznie. Pieniądze wypłacono mi od ręki bez zbędnych pytań. Jestem mile zaskoczona profesjonalizmem pracowników PZU.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.