Dobrze. Miejsca czyste, przytulne. Bardzo szybka obsługa, personel kompetentny. W ofercie nie ma zbyt dużego wyboru. Sprzedawane posiłki nie do końca zdrowe, ale świeżo na miejscu przygotowane. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Personel na stacjach Tesco miły i kompetentny. Paliwo jakościowo słabszej jakości niż paliwa na stacjach konkurencyjnych o takich samych lub nieznacznie różniących się cenowo stacjach. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Personel kompetentny, szybka obsługa, miejsce czyste, przytulnie urządzone. Asortyment bardzo duży, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Ceny przystępne, zachęcające. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Paliwo jakościowo lepsze od cenowo zbliżonych na konkurencyjnych stacjach. Miejsca czyste. Asortyment nie jest wybrakowany. Personel miły, kompetentny. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na stacjach Orlen spotkać się można z miłym i kompetentnym personelem. Paliwo dobrej jakości, niestety cenowo droższe od jakościowo podobnych na konkurencyjnych stacjach. Wyświetlacze na dystrybutorach jak rownież pistolety czyste. Miejsce przyjazne, czyste i schludne. Obsługa szybka i sprawna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Organizacja zwykle dobra, miejsca odwiedzany przeze mnie są czyste, schludne. Personel jest miły i kompetentny. Paliwo niestety troszkę gorszej jakości od innych pobliskich stacji. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Stacja bardzo dobra. Świetna jakość obsługi przez wyszkolony personel. Niestety jedyny minus za ciągłe braki rękawiczek jednorazowych na stacjach Bliska odwiedzanych przeze mnie. Miejsca zwykle schludne, pistolety czyste, wyświetlacze na dystrybutorach czytelne. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo długi czas oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta. Niekompetentne odpowiedzi na zadawane konsultantowi pytania. Brak możliwości logowania poprzez telekod. Brak możliwości uzyskania rzetelnych, jasnych odpowiedzi i wskazówek od konsultantów.
Sklep z niewielką ilością asortymentu. Większość produktów sprzedawanych jest dobre jakościowo. Bardzo dobrze wyeksponowane produkty. Personel dba o miłą atmosferę, jakość obsługi, szybki czas realizacji odbioru zamówionych do salonu rzeczy w sklepie internetowym. Personel jest kompetentny, chętny do pomocy. Bez problemu można dokonać np. zwrotu towaru zamówionego w sklepie internetowym czy też kupionego stacjonarnie.
Strona internetowa jest czytelna. W prosty i intuicyjny sposób z łatwością można znaleźć kategorię interesującą kupującego. Wyniki wyszukiwania ściśle określone. W zachęcający do zakupu sposób na stronie wyświetlane są pozycje bestsellerów, hitów tygodnia jak również aktualnych promocji. Duży asortyment.Szybki czas realizacji zamówienia,zamowienie dobrze zabezpieczone przed uszkodzeniami w trakcie wysyłki, bardzo dobry kontakt z biurem obsługi klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.