Chcąc pobrać gotówkę, zostałam poproszona na stanowisko, gdzie mogłam wygodnie usiąść. Kasjerka bardzo uprzejma. Co najbardziej zadziwiającego zarówno przy powitaniu jak i pożegnaniu wstawała, wyrażając szacunek dla klienta. Cierpliwie odpowiadała na wszystkie pytania. Poleciła również zmianę rodzaju konta oszczędnościowego na korzystniejsze dla mnie. Niezbyt długie kolejki i kilka czynnych stanowisk obsługi klienta zdecydowanie przemawiają za poleceniem tego miejsca.
Dzień dobry Pani Edyto,
dziękujemy za przedstawioną opinię. Cieszymy się, że jest Pani zadowolona z usług naszego Banku.
Pozdrawiamy serdecznie,
PKO Bank Polski
Robiąc zakupy w...
Robiąc zakupy w Biedronce, pośród półek uginających się od różnych produktów nie mogłam znaleźć kremu czekoladowego. Zwróciłam się do pani wykładającej towar o pomoc. Kobieta z uśmiechem odprowadziła mnie na miejsce. W sklepie był ogólny porządek, większość artykułów znajduje się na swoim miejscu. Jeden z czytników kodów kreskowych jest uszkodzony. Jednak gdy chciałam sprawdzić cenę, której nie mogłam niestety znaleźć przy promocyjnym produkcie, zostałam od razu poinformowana gdzie znajduje się drugi taki czytnik. Jedynym mankamentem były niestety dość długie kolejki i tylko dwie czynne kasy. Jednak po odczekaniu kilku minut na zapłacenie za zakupy,, miła kasjerka pożegnała się i zaprosiła na ponowne zakupy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.