Z przykrym doświadczeniem jakie spotkało mnie w Multi Banku ,postanowiłam założyc konto u konkurencji. weszłam z marszu do placówki Polbanku w Malborku.Nie byłam nastawiona przyjaznie po wcześniejszym kontakcie z inną placówką bankową. A tu miłe zaskoczenie.Obsługa miła wobec klienta, profesjonalna obsługa.10 !! minut miałam założone konto ,od razu aktywne, na miejscu otrzymałam kartę do bankomatu.Pani z banku wytłumaczyła jak logowac się przez internet.Super!Odpowiedziano na moje pytania , spokojnie z cierpliwością.Polecam tą placówkę Plbanku.
Nierzetelna obsługa , klient jest oceniany po wyglądzie i od tego zależy czy obsługa jest miła.Niekompetencja pracowników jest tłumaczona tym że zawodzi komputer lub system.Pracownik nie umie wytłumaczyc prostych zasad funkcjonowania rachunku osobistego.Odchodząc od stanowiska doradcy zapewniono mnie że w ciągu 30 minut ,zostanę powiadomiona telefonicznie o dalszych krokach i żebym nie oddalała się bardzo od placówki.Niestety jest godz.21.00 i do tej pory nikt z banku nie zadzwonił.Już w tym banku konta na pewno nie założę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.