to bedzie obserwacja bbarzdo dla mnie osobista, ponieważ jestem studentka farmacji i bbardzo drażni mnie brak szacunku przez obsługujące farmaceutki.Weszlam do apteki po recepte przede mna byla obslugiwana starsza pani (okolo 60 lat) kupowala bbardzo duzo leków pytala jak je stosowac obslugujaca ja kobieta okazywala swoje zniesmaczenie rozmowa z ta pania wyrazem swojej twarzy skierowanym w moja strone----czyli nastepnego klienta!!!no ja przepraszam ale jest w cyklu ksztalcenia przedmiot opieka farmaceutyczna!!(a informacja o stosowaniu i dawkowaniu lekow nalezy do Naszych obowiazkow!!!)a jesli nie to ja niewiem kurs savoir vive!!!stojac w kolejce mialam nadzieje ze nie bede obslugiwana przez ta farmaceutke!!!na szczescie tym razem nie bylam
sklep reserved galeria krakowska
czas zimowych wyprzedaży, a więc skorzystam i ja ...wybralam 2 pary spodni i pasek, policzylam ile pieniążków zapłace. niestety na kasie niemile zaskoczenie---ceny najbardziej widoczne nie sa prawidlowe
---roznica w cenie spodni 20zl---kupie je nawet jesli zaplace wiecej, ale uwazam ze takie sytuacje to perfidne wprowadzanie klienta w zakup drozszych produktow
pozostawiam bez komentarza zachowanie obslugujacej mnie kobiety---klienci czasem przyklejaja sami ceny!!!no tak ale obok mnie stoi kobieta z takimi samymi spodniami z tym samym problemem!!!a przed chwila inna kobieta miala taki problem ze sweterkiem(zniesmaczona)a zawsze lubilam kupowac w tym sklepie....aa na koniec i tak zaplacilam wyzsza cene po podjeciu decyzji przez kierownika zmiany ....the end
studentka idzie po pierwsza pomoc do lekarza----niestety polski nfz nie działa prawidłowo---starcie z placówka służby zdrowia zakończone odesłaneim od okienka rejestracji, ponieważ dla studentów to nie tutaj---sory zapalenie oskrzeli ----trudno nie do nas!!!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.