W październiku 2010 roku zakupiłem buty w sklepie CCC. Podczas zakupu muszę stwierdzić, że obsługa nawet była życzliwa i przyjazna dla klienta. Powiedziano mi wówczas, że obuwie objęte jest gwarancją, tak, że nie ma problemu gdyby coś było nie tak.
No i stało się. Po trzech miesiącach noszenia buty poodklejały się.
Pamiętając rozmowę sprzed trzech miesięcy z Panią sprzedawczynią udałem się do sklepu z reklamacją. Pani zapytała mnie czy chcę naprawić buty czy je wymienić. Powiedziałem, że chcę zwrotu gotówki lub nowe buty. Otzrymałem potwirdzenie zdania obuwia i deklarację, że za dwa tygodnie wszystko się wyjaśni u producenta. Po dwóch tygodniach dowiaduję się, że moja reklamacja została załatwiona odmownie, gdyż to jest moja wina i Pani mi oddaje buty. Cóż miałem robić zapytałem jedynie, że może mi naprawią na to Pani, że muszę następne dwa tygodnie czekać na decyzję. Co prawda po tym okresie buty mi sklejono, nie wiem jak długo w nich pochodzę, ale nie takiego załatwienia się spodziwałem, poniważ przy zakupie obiecywano, że jeśli coś się wydarzy to dostanę zwrot gotówki lub nowe buty. Czuję się oszukany przez firmę CCC w Tomaszowie Lubelskim. Musze jeszcze dodać, że obsługa jest uprzejma do chwili zakupu a później już niekoniecznie.
W Punkcie Obsługi Klienta w Tomaszowie Lubelskim podczas opłacania ubezpieczenia za własny dom zauważyłam dość uprzejmą obsługę. Zanim zostałam obsłużona a była mała kolejka Pani wskazała mi miejsce siedzące.Kiedy zaczęliśmy rozmowę zostałam mile poinformowana o różnych możliwościach i wariantach ubezpieczeń mojego przypadku.Zostałam bardzo szybko i sprawnie przez Panią obsłużona i na zakończenie zaproszona do ponownego odwiedzenia ich punktu.
Obserwacja dotyczy sklepu Stokrotka. Najgorsza sprawa jest z zaparkowaniem auta. Wszystkie miejsca parkingowe zajęte. Oprócz tego jest brudno przed placówką, błoto i kałuże.
W Punkcie Obsługi Klienta w Tomaszowie Lubelskim podczas opłacania ubezpieczenia za własny dom zauważyłem dość uprzejmą obsługę. Zanim zostałem obsłużony a była mała kolejka Pani wskazała mi miejsce siedzące.Kiedy zaczęliśmy rozmowę zostałem mile poinformowany o różnych możliwościach i wariantach ubezpieczeń mojego przypadku.Zostałem bardzo szybko i sprawnie przez Panią obsłużony i na zakończenie zaproszony do ponownego odwiedzenia ich punktu.
Robiąc zakupy w powyższym supermarkecie zauważyłem suszarkę do naczyń, która bardzo mi się podobała a przy tym o dobrej cenie, więc postanowiłem że ją zakupię. Po zapłaceniu i odejściu od kasy a miałem dość dużo kupionych innych rzeczy przeanalizowałem paragon i jakie było moje zaskoczenie kiedy zobaczyłem na paragonie, że za suszarkę zapłaciłem dużo większą cenę niż ta która figurowała na półce wystawowej w sklepie. Postanowiłem powrócić do kasy, gdzie dowiedziałem się,że nie mogę otrzymać zwrotu pieniędzy a jedynie otrzymać za tą gotówkę inny towar.Poszedłem więc do punktu obsługi klienta i tam to samo usłyszałem ale kiedy byłem uparty, pani wykonała jakiś telefon w tej sprawie
i wtedy dopiero oznajmiła mi, że mogę odebrać pieniądze.
Przy wejściu do budynku nieporządek. Leżą porozrzucane niedopałki papierosów, porwane kartki papieru. Natomiast wewnątrz jest czysto, schludnie, przyjemnie, dużo zieleni. Okienka obsługi klienta są opisane. Bardzo miła i przyjemna obsługa. Zaraz po wejściu zostałem zauważony i zapytany o cel mojej wizyty. Mój problem został mi wyjaśniony bardzo szybko, kompetentnie i w sposób całkowicie zrozumiały. Podobały mi się stroje personelu, dość jednolite. Panie miały białe bluzki, ciemne spódnice, zadbane fryzury. Ochrona bardzo uprzejma i elegancko ubrana.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.