Opinie użytkownika (2)

Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu nie zostałam przywitana mimo dwóch sprzedawczyń na sklepie. Chodzili po sklepie bez konkretnego celu.W sklepie było czysto oraz grała pozytywna muzyka. Na stołach panował bałagan, odzież nie była ułożona rozmiarowo więc ciężko było mi znaleźć pasujące na mnie spodenki. Podeszłam do kasy aby spytać o pożądany rozmiar, nie dostawałam odpowiedzi przez dłuższy czas. Po chwili podeszła inna sprzedawczyni i spytała mnie gdzie te spodenki leżą. Wskazałam miejsce po czym sprzedawczyni podeszła ponownie do kasy i powiedziała że mają dla mnie rozmiar lecz nie wiedzą gdzie one są....podeszła trzecia sprzedawczyni i wskazała miejsce na wyższych półkach po czym ściągnęła je za pomocą drabiny. Spodenki wybrane przeze mnie (ich część leżała na wyprzedaży) lecz w nie w szukanym rozmiarze. Ten sam model lecz w innych rozmiarach leżał w nowej kolekcji. Na twarzy sprzedawczyni było widać niezadowolenie i niechęć obsługi, nie wskazano mi nawet miejsca przymierzalni więc dokonałam zakupu. Na drugi dzień ponownie odwiedziłam sklep aby dokonać zwrotu z przyczyn źle dobranego rozmiaru. Przy kasie dokonywała zwrotu ta sama sprzedawczyni co w przeddzień zakupu rzucając uwagę w moją stronę iż tyle kłopotu im narobiłam szukając rozmiaru a dziś je zwracam. Zwrot został dokonany prawidłowo i pieniądze zostały zwrócone prawidłowo.Bardzo podoba mi się odzież w tym sklepie lecz przez taka obsługę nie poleciłabym tego miejsca.

EWELINA_1322

29.06.2015

Sinsay

Placówka

Piła, 14 Lutego 26

Nie zgadzam się (0)
W restauracji było...
W restauracji było czysto. Znajdowały się tam dwie kelnerki i jeden kelner. Po zajęciu miejsca w dość widocznym dla personelu stolika przez 10 minut nie podano mi karty menu. Po wejściu kolejnego klienta kelner podał karty, po czym wyszedł na zewnątrz. Kiedy byłam gotowa złożyć zamówienie kelnerki nie reagowały ponieważ były zajęte rozmową. Kelner wróciwszy z zewnątrz podszedł bezpośrednio aby przyjąć zamówienie, niestety "pachniał " papierosem co wpłynęło znacznie na moją opinię obsługi.Po 20 minutach podano mi zupę, lecz inną niż widniała na opisie "zupa dnia". Zamawiając zupę dnia kelner nie poinformował o tym, że obecnie jest już inna. Drugie danie zostało podane prawidłowo, świetne domowe jedzenie, dbale udekorowane. Było gorące a napoje zamówione odpowiednio schłodzone. Na koniec nie zaproponowano mi deseru. Rachunek podała kelnerka, nie kelner który mnie obsługiwał. Reszta została wydana prawidłowo.Natężenie ruchu było niewielkie dlatego uważam, że aktywny kontakt ze strony kelnerów powinien nastąpić dużo szybciej. Kelner który mnie obsługiwał powinien również podać na koniec rachunek.Restauracja ma smaczne i świeże jedzenie lecz niestety wiele traci poprzez obsługę konsumenta,dlatego nie wróciłabym do tej restauracji, ani jej nie poleciła.

EWELINA_1322

29.06.2015

Hotel Hołubowski

Placówka

Piła, Orla 67

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi