Opinia użytkownika: EWELINA_1322
Dotycząca firmy: Hotel Hołubowski
Treść opinii: W restauracji było czysto. Znajdowały się tam dwie kelnerki i jeden kelner. Po zajęciu miejsca w dość widocznym dla personelu stolika przez 10 minut nie podano mi karty menu. Po wejściu kolejnego klienta kelner podał karty, po czym wyszedł na zewnątrz. Kiedy byłam gotowa złożyć zamówienie kelnerki nie reagowały ponieważ były zajęte rozmową. Kelner wróciwszy z zewnątrz podszedł bezpośrednio aby przyjąć zamówienie, niestety "pachniał " papierosem co wpłynęło znacznie na moją opinię obsługi.Po 20 minutach podano mi zupę, lecz inną niż widniała na opisie "zupa dnia". Zamawiając zupę dnia kelner nie poinformował o tym, że obecnie jest już inna. Drugie danie zostało podane prawidłowo, świetne domowe jedzenie, dbale udekorowane. Było gorące a napoje zamówione odpowiednio schłodzone. Na koniec nie zaproponowano mi deseru. Rachunek podała kelnerka, nie kelner który mnie obsługiwał. Reszta została wydana prawidłowo.Natężenie ruchu było niewielkie dlatego uważam, że aktywny kontakt ze strony kelnerów powinien nastąpić dużo szybciej. Kelner który mnie obsługiwał powinien również podać na koniec rachunek.Restauracja ma smaczne i świeże jedzenie lecz niestety wiele traci poprzez obsługę konsumenta,dlatego nie wróciłabym do tej restauracji, ani jej nie poleciła.