Hotel Hołubowski

(2.83)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

W restauracji było...
W restauracji było czysto. Znajdowały się tam dwie kelnerki i jeden kelner. Po zajęciu miejsca w dość widocznym dla personelu stolika przez 10 minut nie podano mi karty menu. Po wejściu kolejnego klienta kelner podał karty, po czym wyszedł na zewnątrz. Kiedy byłam gotowa złożyć zamówienie kelnerki nie reagowały ponieważ były zajęte rozmową. Kelner wróciwszy z zewnątrz podszedł bezpośrednio aby przyjąć zamówienie, niestety "pachniał " papierosem co wpłynęło znacznie na moją opinię obsługi.Po 20 minutach podano mi zupę, lecz inną niż widniała na opisie "zupa dnia". Zamawiając zupę dnia kelner nie poinformował o tym, że obecnie jest już inna. Drugie danie zostało podane prawidłowo, świetne domowe jedzenie, dbale udekorowane. Było gorące a napoje zamówione odpowiednio schłodzone. Na koniec nie zaproponowano mi deseru. Rachunek podała kelnerka, nie kelner który mnie obsługiwał. Reszta została wydana prawidłowo.Natężenie ruchu było niewielkie dlatego uważam, że aktywny kontakt ze strony kelnerów powinien nastąpić dużo szybciej. Kelner który mnie obsługiwał powinien również podać na koniec rachunek.Restauracja ma smaczne i świeże jedzenie lecz niestety wiele traci poprzez obsługę konsumenta,dlatego nie wróciłabym do tej restauracji, ani jej nie poleciła.

EWELINA_1322

29.06.2015

Placówka

Piła, Orla 67

Nie zgadzam się (1)
Dobrze. Na minus:...
Dobrze. Na minus: oferta i cena. Na plus: personel, wiedza i doradztwo.

jarecki

14.02.2015

Placówka

Piła, Orla 67

Nie zgadzam się (0)
Obsługa nieprofesjonalna, brak...
Obsługa nieprofesjonalna, brak umiejętności dotarcia do klienta, strój obsługi nieadekwatny do prezentowanego przez hotel i restauracje poziomu (t-shirt i zapaska:), sala restauracyjna, która ma funkcjonować jako restauracja w hotelu 2* przypomina kawiarnię , bądź pizzerię...brak stylu i elegancji, standardu jakości.

zarejestrowany-uzytkownik

20.05.2011

Placówka

Piła, Orla 67

Nie zgadzam się (4)

Hotel Hołubowski

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Hotel Hołubowski?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W restauracji było...
W restauracji było czysto. Znajdowały się tam dwie kelnerki i jeden kelner. Po zajęciu miejsca w dość widocznym dla personelu stolika przez 10 minut nie podano mi karty menu. Po wejściu kolejnego klienta kelner podał karty, po czym wyszedł na zewnątrz. Kiedy byłam gotowa złożyć zamówienie kelnerki nie reagowały ponieważ były zajęte rozmową. Kelner wróciwszy z zewnątrz podszedł bezpośrednio aby przyjąć zamówienie, niestety "pachniał " papierosem co wpłynęło znacznie na moją opinię obsługi.Po 20 minutach podano mi zupę, lecz inną niż widniała na opisie "zupa dnia". Zamawiając zupę dnia kelner nie poinformował o tym, że obecnie jest już inna. Drugie danie zostało podane prawidłowo, świetne domowe jedzenie, dbale udekorowane. Było gorące a napoje zamówione odpowiednio schłodzone. Na koniec nie zaproponowano mi deseru. Rachunek podała kelnerka, nie kelner który mnie obsługiwał. Reszta została wydana prawidłowo.Natężenie ruchu było niewielkie dlatego uważam, że aktywny kontakt ze strony kelnerów powinien nastąpić dużo szybciej. Kelner który mnie obsługiwał powinien również podać na koniec rachunek.Restauracja ma smaczne i świeże jedzenie lecz niestety wiele traci poprzez obsługę konsumenta,dlatego nie wróciłabym do tej restauracji, ani jej nie poleciła.