Obserwacje przeprowadziłam podczas zakupu łóżka w w/w sklepie. Wygląd lokalu był nienaganny, obsługa miła, witająca potencjalnych klientów przy wejściu do salonu. Podczas wyboru ramy, stelaża i materaca obsługa sklepu była niezastąpiona, potrafiąca doradzić oraz odpowiedzieć na zadawane pytania. Czas oczekiwania na dany mebel zgodny z informacjami podanymi w salonie.
Obserwację przeprowadziłam 2 listopada podczas zakupów w sklepie CCC. W sklepie było mało osób z obsługi, długo oczekiwałam na pomoc obsługi w znalezieniu odpowiedniej pary butów. W sklepie panował ogólny nieład. Sprzedawca przy kasie sprawdził czy buty są tego samego rozmiaru oraz zaproponował środki do pielęgnacji obuwia.
Obserwację przeprowadziłam w kawiarni Consonni w Kamyku, zauważyłam następujące cechy tego lokalu: - brak znajomości różnic między poszczególnymi rodzajami kaw- obsługa w ciągu mojej obecności w lokalu ( ok 1 h) nie sprzątnęła brudnych naczyń- obsługa znała różnice między poszczególnymi rodzajami ciastek- interesujący wygląd lokalu- brak cen w menu
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.