Tak sobie. Nieuzasadniona podwyżka ubezpieczenia mieszkania o 25% rok do roku, brak kompetencji personelu w celu wyjaśnienia sytuacji i dopasowania oferty do moich potrzeb Na plus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment.
Tak sobie. Obsługa o niskiej jakości serwisu, nieuprzejmi i niepomocni Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.
Bardzo dobrze. Duże opóźnienia w odlotach co powoduje długie oczkiwanie Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Obsługa konduktorska superObsługa w Warsie i osob sprzedających kawę z wózka wymaga podniesienia jakosci Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.