Opinie użytkownika (4)

Tak sobie. Nieuzasadniona...
Tak sobie. Nieuzasadniona podwyżka ubezpieczenia mieszkania o 25% rok do roku, brak kompetencji personelu w celu wyjaśnienia sytuacji i dopasowania oferty do moich potrzeb Na plus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment.

Dorota_1314

04.07.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Obsługa...
Tak sobie. Obsługa o niskiej jakości serwisu, nieuprzejmi i niepomocni Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

Dorota_1314

04.07.2017

Wizzair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Duże...
Bardzo dobrze. Duże opóźnienia w odlotach co powoduje długie oczkiwanie Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dorota_1314

04.07.2017

Ryanair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa konduktorska superObsługa w Warsie i osob sprzedających kawę z wózka wymaga podniesienia jakosci Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dorota_1314

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi