Opinie użytkownika (5)

Wczoraj, po raz...
Wczoraj, po raz kolejny miałam przyjemność, tak dokładnie przyjemność, jeść prawdziwy turecki kebab w Siedlcach. Po wejściu do lokalu zostałam przywitana przez uśmiechnięta i życzliwą obsługę, od razu zaproponowano mi tzw. gratisową herbatę. Przy zamówieniu miałam wątpliwości jaki sos wybrać:łagodny, średni czy ostry, Pan nie wiem chyba kucharz zaproponował abym spróbowała, skroił trochę mięsa, w małych miseczkach podał trzy rodzaje sosów, to się nazywa możliwość wyboru(wzięłam średni). Zamówiłam danie, zostało podane do stolika na ładnym, czystym talerzu z normalnymi sztućcami a nie z plastikami, w lokalu jest czysto a atmosfera i obsługa zachęca do odwiedzenia lokalu ponownie. Polecam :-)))))))

Dorota_1009

11.11.2012

Iskele

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Pierwszy raz spotkałam...
Pierwszy raz spotkałam się z tak miła obsługą w markecie, zakupiliśmy z mężem w Lidlu kombinezon roboczy męski, po powrocie do domu okazało się że, jest za mały :-(. Wróciliśmy wiec do sklepu, udaliśmy się do kasy, po krótkim wyjaśnieniu ekspedientka powiedziała że nie ma problemy, możemy wymienić zakup na większy rozmiar a gdy nie będzie większego zwrócą nam środki. Wzięliśmy i po wyszliśmy ze sklepu, miłe zaskoczenie, nie trzeba nie potrzebnie się tłumaczyć.

Dorota_1009

11.11.2012

LIDL

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Czemu pracownicy Call...
Czemu pracownicy Call Center Skok Stefczyka dzwonią do ludzi którzy nigdy nie mieli styczności z tego typu usługami finansowymi? Skąd u diabła mają moje dane? Niedawno miałam właśnie taką sytuacje, dzwoni do mnie kobieta, bardzo szybko się przedstawia i pyta czy mam jakiś kredyt, bo ona ma dla mnie ofertę. Na co ja że nie, i skąd ma mój nr telefonu? Pani stwierdziła że, zostałam wylosowana przez komputer? Stanowczo podziękowałam za ofertę,lekko podirytowana miałam odłożyć już słuchawkę a tu słyszę- to może jest Pani zainteresowana lokatą. Czemu usługi finansowe zaczynają przypominać akwizycję? Może niedługo zobaczymy doradce pod drzwiami...........

Dorota_1009

08.11.2012

SKOK

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Po wzroście cen...
Po wzroście cen na papierosy i przeliczeniu domowego budżetu wraz z małżonkiem stwierdziliśmy, a niestety oboje palimy, co do rzucania nałogu to trudna sprawa, stwierdziliśmy, że zaczniemy sami skręcać. udałam się więc, do jednego ze sklepów kolporter z tysiącem pytań: jaki tytoń jest najlepszy a nie koniecznie zbyt drogi,jakie gilzy wybrać, jaką maszynkę wybrać itd..... Pan który, mnie obsługiwał wytłumaczył mi z dużą cierpliwością co i jak, zaproponował abym na próbę wzięła mniejsze opakowanie tytoniu i spróbowała. a jak mi podpasuje to wtedy poleci większe opakowanie. Miłe wrażenie odniosłam, bo jako laikowi w tym temacie mógł polecić wszystko. P;lecam

Dorota_1009

08.11.2012

Kolporter

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym zamierzałam nabyć w markecie Tesco ryż do risotta,(marka w.w marketu) po bliższym obejrzeniu opakowania zauważyłam dziwne,czarne owady spacerujące wewnątrz opakowania. Po zwróceniu się do pracownika zostałam poinformowana, że to są paproszki? Podziękowałam za zakupy, nie mam zamiaru do domu wprowadzić nowych mieszkańców w postaci moli spożywczych. Proszę uważajcie.

Dorota_1009

08.11.2012

Tesco

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi