Jakiś czas temu Podczas kontaktu z infolinią cyfrowego polsatu spotkałem się z nimiłem doświadczeniem mianowicie dwudziestominutowy oczekiwanie na połączenie z konsultantem. Obsługa jest bardzo niemiła zachowują się jakby pracowali tam za karę zadają 1 000 000 pytań i chce wciskać dodatkowe usługi i towary które nie są w ogole potrzebne . nie starają się pomóc w moim problemie ogólnie oceniam ich negatywnie.
Dnia 20.11.2019 odwiedziłem jeden ze sklepów sieci Biedronka . Bardzo zaskoczyłam mnie czy jesteś w sklepie oraz dostępność produktów bardzo ciekawe ułożenie i ekspozycja owoców i warzyw zawsze świeże i brak jakichkolwiek braków. Obsługa bardzo chętnie pomaga we wskazaniu produktu którego szukasz zawsze służy pomocą z uśmiechem na twarzy. Ogólnie jestem bardzo dowol one z jakości obsługi oraz z jakości towaru .
Dzwoniąc na infolinie spotkało mnie miłe zaskoczenie , po 3 sekundach już konsultant odebrał połączenie , starał się zaraz zorientować w jakim celu dzwonię . Odpowiadając na jego pytanie ze szukam oferty telefonu na abonament przedstawił mi ofertę sieci , oraz zaproponował kilka rozwiązań . podał mi tez ceny samego abonamentu bez urządzenia oraz ceny z wybranym smartfonem.
Obsluga była szybka , na temat i rozwiała moje wszelkie wątpliwości . Więcej takiej obsługi na infoliniach .
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.